Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Neproadie, vergeleken met jouw trouwfoto heb jij het meeste bereikt dat meen ik.
Weet iemand trouwens hoe je een hand kan wegwerken op een foto?
Ik wilde de andere foto's van het eten ook plaatsen maar Inferno heeft zijn hand op een nogal rare plaats.
Maar dat zal ik in het daarvoor bestemde log plaatsen ipv hier.
Joh, wat maakt dat uit?
Ik snap het wel, daar niet van. Maar daar moet je je niet druk om maken joh.
En bedoeld als hart onder de riem: ik ben met dat schildklier gezeik ruim 20kg aangekomen. En hoewel de eerste 6 er nu af zijn, en mijn kracht weer aardig begint terug te komen, voelt het ook niet als 'mijn lijf'. Maar fuck dat: het gedeelte waar ik op de meet bij was, had ik niet willen missen.
Neproadie, vergeleken met jouw trouwfoto heb jij het meeste bereikt dat meen ik.
Weet iemand trouwens hoe je een hand kan wegwerken op een foto?
Ik wilde de andere foto's van het eten ook plaatsen maar Inferno heeft zijn hand op een nogal rare plaats.
Maar dat zal ik in het daarvoor bestemde log plaatsen ipv hier.
Inferno was toch niet aan het doen waar Q het over had in dat restaurant. Snap het wel hoor, die bioscoopbroeken zitten ook zo lekker
@ Neproadie: Inderdaad niet vergeten waar je vandaan komt!
En verder hebben we allemaal wel dingen die we willen verbeteren of waar we nog niet (helemaal) tevreden over zijn. Dat blijf je toch houden . Ikzelf denk ook dat men eerder geneigd is om onder de indruk te zijn van andermans prestaties dan die van jezelf. Bescheiden zijn is wel goed, maar je eigen prestaties mag je ook best waarderen. Is een leerpuntje geweest voor mezelf overigens ook, valt niet mee
En tjah iedereen begint de bodybuilding reis ergens anders!
Is de meet voor iedereen op bodynet?
Lijkt me wel leuk om een keertje mee te doen hieraan.
Maar om eerlijk te zijn, word ik al nerveus als ik eraan denk
Ja die is voor iedereen en waarom nerveus worden? Ik snap dat niet zo
Vind het een beetje eng. Ben niet heel actief op bodynet, ken ook niet heel veel mensen hier eerlijk gezegd maar ik wil wel naar de meet komen voor de ervaring en gezelligheid.
Alleen bang zijn voor je anusje, voor de rest komt het helemaal goed
Hahaha anaalridder
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment