Ik ben er sowieso
Meet up winter 2014 - planning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by frankey View Postis mijn werkweekend maar nu zo ruim van te vorgen dat ik gewoon verlof kan krijgen voor die dag! Dus 99% erbij en anders ruil ik hem!Originally posted by Whahaha View PostLekker optijd! Kan al voorbereidingen treffen.
Zaterdag 15 November - Fitness Boulevard Den HaagTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Dat is wel echt een tering eind voor ons limbos.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostDat is wel echt een tering eind voor ons limbos.ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostDat is wel echt een tering eind voor ons limbos.
Originally posted by Dinky Toy View PostTja Mvos had het natuurlijk ook in dat mooie limburg kunnen organiseren, maar dan was het weer een tering eind geweest voor de hagenezen/ noordhollanders/ friezen.... :P
Ach ,ik zit ook weleens om 06:00 in de trein om rond 8:30 met Q. te kunnen trainen.
Als we nu elke week / maand en meet hadden dan zou ik zeggen ok,maar voor die 2x per jaar.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Super tof!! Staat in de agenda en ga er alles aan doen om te kunnen komen. En super dat her op zaterdag is, ideaal!! Nice gedaan Maarten!!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostSuper tof!! Staat in de agenda en ga er alles aan doen om te kunnen komen. En super dat her op zaterdag is, ideaal!! Nice gedaan Maarten!!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment