Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Volgens mij wordt het alleen jij en Jerry dan als ik het zo lees.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Nouja heel gek zijn dit soort opmerkingen natuurlijk niet. Mensen moeten moeite doen om hun vrije dag te regelen en dan hebben ze het eindelijk voor elkaar en dan wordt het event verplaatst door matige organisatie. Zit je daar met je nutteloze vrije dag. En dat terwijl deze datum al bijna een half jaar bekend was. Dan is ook nog niet duidelijk waarom het precies verplaatst wordt. Daar komt nog bij dat niemand nu weet waar die aan toe is. Gaat die zondag dan gewoon door? En is dat programma hetzelfde? Wie komt er wel nog? Allemaal onzekerheden...
De organisatie laat dus te wensen over en uiteraard kun je als organisatie kritiek verwachten als het niet zo loopt als gepland.
Wat een zeikerds zijn jullie ook allemaal iemand steekt ongelooflijk veel tijd en moeite in het organiseren van een leuke en leerzame meet en dan reageren jullie zo ondankbare honden, denk je nou echt dat maarten het leuk vind dat de meet een dag later moet worden gehouden en er niet alles aan heeft gedaan om te proberen dit te verkomen... de meet is niet volgende week oid.. echt nog 5 fucking weken.
SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Wat een zeikerds zijn jullie ook allemaal iemand steekt ongelooflijk veel tijd en moeite in het organiseren van een leuke en leerzame meet en dan reageren jullie zo ondankbare honden, denk je nou echt dat maarten het leuk vind dat de meet een dag later moet worden gehouden en er niet alles aan heeft gedaan om te proberen dit te verkomen... de meet is niet volgende week oid.. echt nog 5 fucking weken.
redelijk mee eens, behalve dan het ondankbare honden gedeelte. das dan wat minder
Correctie: iemand organiseert een evenement met commerciële insteek en maakt een fout in de planning. Dat jij elke dag de tijd hebt om 2x te trainen (over het aantal keren dat je daadwerkelijk traint zal ik niet beginnen) wil niet zeggen dat iedereen 'ja' kan zeggen zonder eerst z'n agenda erop na te slaan en evt. e.e.a. te verzetten.
Ik zou ook balen als ik er vrij voor had gevraagd of oppas geregeld of wat dan ook. Desalniettemin lijkt het me duidelijk dat Mvos het niet expres doet en er ook van baalt (Waar mensen werken worden fouten gemaakt ) . Maar feit blijft dat het, zeker voor een toekomstig ondernemer, vrij slordig is. Ondankbare honden etc. vind ik dan niet zo'n sierlijke respons
Owh ik lees het nu pas.. Ik kan zondag helaas ook niet
Ondanks hoop ik dat de mensen die wel komen een fijne dag zullen hebben!
Verder heb je er wel een mooie dag van gemaakt zag ik in je andere topic Maarten.
Waarom erover doorgaan, shit happens move on.
En ook toekomstige ondernemers maken fouten, kom of kom niet zeg..als je vrij had ga je alsnog werken.
als je zondag geen vrij kan nemen vergaat de wereld niet hoor.
ikzelf zie iig af van het organiseren van een eventuele bn meet met al dit gezeik als iets niet lukt.
akito jij zou vorige meet of die daarvoor ook komen maar je was er niet, dat neemt toch ook niemand je kwalijk..shit happens.
(Neem jou als voorbeeld maar er waren er heel veel meer die "zouden" komen.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment