Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik woon in Drenthe klein stadje bij Zwolle in de buurt. Heb het idee dat er weinig leden hier op het forum in die buurt wonen
Ik in Kampen, en aangezien dat ook vlakbij Zwolle is, kan het nooit ver weg zijn. Je kan gerust meerijden als je mijn rijkunsten aandurft
Als iemand anders mee wil rijden is ook geen probleem. Volgens mij maakt het voor mij weinig uit of ik langs Almere/Lelijkstad ga, of Utrecht. Al rijdt bovenlangs wel lekkerder vind ik. Heb een kleine auto (S.Alto) dus vol is vol.
Doe me alleen ff een privéberichtje dan ofzo, zodat ik jou mijn nummer kan geven. Ik ben de laatste tijd minder online, en ik zie het er nog wel van komen dat ik het anders vergeet ofzo. Juist omdat het zo ver weg is
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Ik ga zwaar mijn best doen om te komen echter is het voor mij enorm moeilijk om op zaterdag vrij te krijgen. Met +/- 2,5 week hoor je het dan is mijn werkgever terug van vakantie.
Vandaag weer wat dingen doornemen en proberen af te kaarten voor de meet.
Ideen e.d. zijn er genoeg,maar nu alleen nog in een leuk jasje gieten waarbij gezelligheid en informatie delen de boventoon blijft voeren.
De optie bbq gaan we waarschijnlijk vervangen voor de chinees ,maar uiteraard BB friendly
Rond eind sept / begin okt zal de definitieve agenda en inschrijving plaatsvinden.
Fijne dag,
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
BN kan toch ook van die geautomatiseerde berichten versturen? Kan dat niet gedaan worden als de meet zeker is? Gewoon om te zorgen dat alle leden die minder vaak actief zijn, er vanaf weten? Er zijn toch aardig wat oude leden waarvan ik het heel leuk zou vinden als die er ook bij zouden komen. En misschien worden ze dan wel weer actief
BN kan toch ook van die geautomatiseerde berichten versturen? Kan dat niet gedaan worden als de meet zeker is? Gewoon om te zorgen dat alle leden die minder vaak actief zijn, er vanaf weten?
Misschien dat die verstuurd kan worden als de agenda er is,maar dit hoeft BN niet
te doen aangezien het (officieel) geen BN meet is.
De datum van de meet evenals de locatie staat vast en is ruimschoots van te voren
aangegeven.
Vast staat die dus voor 100%
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment