Dubbel
Meet up winter 2014 - planning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik snap het gezeur nu al niet zo,maar ik weet waar het vandaan komt dus het verbaasd me ook helemaal niks.
Het is een meet waarbij we trainen zoals altijd ,maar er nu wat extra dingen bij kunnen komen als er interesse in is.
Wat ik dus vraag is waar men interesse in heeft om dit indien mogelijk toe te kunnen voegen.
(Dus niet waar men niks aan heeft ,want dat is altijd zo makkelijk)
Iemand had dus kunnen zeggen dat ze graag wat PL info zouden willen krijgen indien mogelijk.
Daarbij is het altijd jammer dat we de dag nooit gezamelijk afsluiten ,dus een bbq of iets dergelijks ter plaatse is dan mogelijk een oplossing.
En persoonlijk als ik een PL meet zou willen zou ik een PL locatie zoeken en daar een meet houden.Last edited by Mvos; 10-06-2014, 17:13.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Nou, ook al ben ik misschien niet de beste vriend van mvos, ik vind het al leuk dat iemand zoiets organiseert en denk dat er hier weinig zijn die training/bbq niet graag op het programma zouden zien dus voor ieders wat wils lijkt me.
Lijkt me dat het meer aan de frequentie bezoekers v/d vorige meets is om hun voorkeuren op te geven, maar zou zelf graag iemand zien die verstand heeft van compounds (valt nog wel wat aan m'n compounds te schaven), maar of ik kom hangt voornamelijk af van wat de rest v/d 'googlelogen' doen dus hou met mijn voorkeur vooral geen rekening.
Comment
-
Originally posted by akito View Postmaar of ik kom hangt voornamelijk af van wat de rest v/d 'googlelogen' doen dus hou met mijn voorkeur vooral geen rekening.
Waarom zou het voor jou gewoon niet leuk zijn om te komen,zonder dat je afgaat of andere wel komen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mcvk View PostSuper initiatief en bij een dergelijk programma een grote kans dat ik aanwezig zal zijn. Waar richt je je op qua kosten?Last edited by Mvos; 10-06-2014, 17:19.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostWat een leuk idee Al doen we wedstrijd kwark met brinta eten im inTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
ik vind het een briljant idee en ook tof dat maarten dit wil organiseren. NiceDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostAka cement happen - lig nog steeds in een deuk als ik denk hoe Q. zijn gezicht eruit zag toen hij dat probeerde en mij zat te vervloeken.
Mar Q kan dat soort dingen toch veel mooier vertellen, hehe.
Heb er nu al zin in"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
2 weken geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment