Baardgroei (awkward)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon afwachten joh, waarom wil je zo graag een baard? Laatste tijd zie je overal lui met een baard... zal wel het modebeeld van de laatste tijd zijn
    Mijn baardgroei is ook niet al te best. Scheelt me een hoop in de kosten, scheermesjes zijn donders duur
    Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
      Gewoon afwachten joh, waarom wil je zo graag een baard? Laatste tijd zie je overal lui met een baard... zal wel het modebeeld van de laatste tijd zijn
      Mijn baardgroei is ook niet al te best. Scheelt me een hoop in de kosten, scheermesjes zijn donders duur
      Echte mannen scheren gewoon met een steen.
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
        Echte mannen scheren gewoon met een steen.
        Dus jij laat je harsen? ;p
        In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
          Dus jij laat je harsen? ;p
          Nee met pincet 1 voor 1.

Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Je loopt nu gewoon voor op de mode
            Purist
            Verzuren zonder kuren
            ...ilse weet alles...

Comment

Wij doen niet mee aan de moduuhh!

Comment

Plakbaarden, snorren en wenkbrauwen - Voordelige-carnavalskleding

goedkoper dan je test-booster. geen dank
                Mangs wa, aait nich

Comment

Heerlijk om op een drukke dag even te kunnen ontspannen met (de reacties in) dit topic

Comment

\\\\\\
                    To shave or not to shave, that is the question.
                    And the answer? It’s surprisingly clear: Don’t shave.A recent study conducted by researchers from the University of New South Wales and published in Evolution and Human Behavior found that women found men with beards — specifically 10-day-old beards — more attractive. Not just that but guys with full-beards were perceived as better and more protective fathers.
                    Both men and women had to rate the faces with varying levels of facial hair growth (clean-shaven, five-day stubble, 10-day stubble and full beards). While guys thought clean shaven looked better than a short, five-day beard, women actually rated smooth faces as the least attractive.
                    Past studies have found that men with beards look tougher, more aggressive and masculine and would make better romantic partners.
                    So what’s a guy to do?
                    Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                      \\\\\\
                      Nou resike... mijn 10 dagen baard bestaat uit plukjes her en der verspreid... doar kriej ze niet met t bed in!
                      Mangs wa, aait nich

Comment

Nou resike... mijn 10 dagen baard bestaat uit plukjes her en der verspreid... doar kriej ze niet met t bed in!
                        Mien 10 doage board zut deruut as..... Uh.. Welke baard?
                        In between obsessed periods

Comment

Sommige gevallen staan baarden bad ass, maar dan moet de rest van het plaatje ook wel kloppen lijkt mij. Denk niet dat het meer aantrekkelijk, agressiever en mannelijker oogt voor vrouwen als er een dikkerd met een baard is.

Ohja dht stimuleren zou ik niet doen, brengt meer nadeel dan voordeel. Is ook maar de vraag of dat je wat oplevert, aangezien je er eerder kaak van wordt op je hoofd en meer haar op je lijf krijgt..

Ikzelf hoef gelukkig overal weinig te scheren. Scheelt een hoop tijd en geld. Dan maar wat minder in trek bij de vrouwtjes nu. Geschoren komt vanzelf weer in de mode.
                          "Straight outta gym"

Comment

Mijn 10daagse baard duurt ook een maand. En dan nog is hij blond/rood en valt hij niet echt op.
                            Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                              \\\\\\
                              Is de baard passé? Van vrouwen hoeft het niet meer - Wetenschap - TROUW
                              Purist
                              Verzuren zonder kuren
                              ...ilse weet alles...

Comment

Zolang je maar breed bent worden de kutjes wel nat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X