Baardgroei (awkward)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sendenbanane View Post
    ehummm,,,,, ik probeer je te helpen en dus misschien komt het heel raar over van wat ik afgelopen maand van een vriend (die kapper is) gehoord had, dat als je na douch dus 10 seconden ongeveer met krant wrijft komt het na een tijdje. maar of het waar is zou ik het niet weten.
    Nee hoor, dat klinkt helemaal niet raar.
    Nu weet ik wel dat als je geen wc papier hebt als je moet poepen, maar wel een krant, NIET DOEN!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik snap het wel als jij na het douchen je gezicht met een krant insmeert zal de inkt vd krant op je wangen komen.
      dan lijkt het net of je een ruige stoppelbaard hebt.
      snap je trouwens heel goed ik hat ook altijd zon klote baardgroei en moest elke dag gewoon schrren anders zag het er niet uit.
      maar nu moet ik na een week niet scheren eerst met de trimmer erover omdat ik er met een mes niet doorkom.
      vrij irritant

Comment

Kippestront erop smeren helpt ook.
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
          Kippestront erop smeren helpt ook.
          Niet meer eten? xD
          Ik doe een gok

Comment

Iemand nog serieuze tips??

Comment

Tja je zou er mee moeten leven. Heb het zelfde all naar de arts geweest je kan er niks aan doen het zit in je genen, heeft je vader wel volle baard als ik vragen mag?
              Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by mohwhip View Post
                Tja je zou er mee moeten leven. Heb het zelfde all naar de arts geweest je kan er niks aan doen het zit in je genen, heeft je vader wel volle baard als ik vragen mag?
                Ja me vader heeft wel een volle baard. Wat zei de arts tegen je?

Comment

Dat er veel meer mensen zijn die dat hebben. En dat er geen wonder middeltjes tegen zijn,
                  Daar boven op de berg

Comment

Ik heb net een test booster besteld, misschien dat dat het proces een beetje versneld.

Comment

Kerel had daarstraks al een reactie gepost op mobiel , maar blijkbaar niet aangekomen !

Wel: leer ermee leven ! meer kan ik niet zeggen . alles heeft zn voor en nadelen .

Zelf heb ik vrij goede baard waar ik erg tevreden mee ben , wel de rest van mijn lichaam is overbehaard buik/rug/schouders en dat is de minder kant van de zaak .

ik baal enorm dat ik genetisch erg slechte kuitontwikkeling heb , en jij zult wss super kuiten hebben . zo heeft iedereen wel verschillende dingen
                      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by gosah View Post
                        Iemand nog serieuze tips??
                        Nee wel de serieuze vraag waarom je het wilt

ik ben nu net 18, en je wordt er niet blij van 2x pw je buik/borst/nek te scheren en eod je gezicht, t kost tijd en het is vervelend. Plus het ziet er imo niet uit uit ken weinig chicks die et mooi vinden alleen in me gezicht maar dan lijk ik meteen ouder which is annoying.

Comment

Ik kan gasten die all wat kuurtjes hebben gehad maar nog steeds geen baard hebben,
                          heb ook een paar jaar gehad dat ik echt een baard wou. maar wat mascotte ook zegt het ligt aan je genen
                          Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by gosah View Post
                            Ik heb net een test booster besteld, misschien dat dat het proces een beetje versneld.
                            Zonde van je geld bro, niet doen

Comment

Bijna 60 uur per jaar��
                              Daar boven op de berg

Comment

Het enige wat ik je kan zeggen is, als je door test je haargroei wilt versnellen (wat kan) zal het overal groeien behalve op je bol (daar zal het dunner worden) oftewel een aap met een kale kop!
                                Een testbooster werkt niet daarvoor, is te minimaal..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X