Baardgroei (awkward)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Baardgroei (awkward)

He mensen,

Ik ben 21 en heb nog geen baardgroei.. Weet iemand hoe ik dit kan stimuleren? Ik zou ook graag haar op me borst willen..

Heeft dit alleen met testosteron te maken??

Heeft niks met testosteron te maken dacht ik. Wel met de receptoren van je haarzakjes
    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
    Doel eind 2015: 100kg
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
      Heeft niks met testosteron te maken dacht ik. Wel met de receptoren van je haarzakjes
      Gelukkig maar

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
        Het heeft geloof ik wel wat te maken met testosteron maar het is meer genetisch bepaald.

Heb wel is iemand gehoord die eerst bijna geen baardgroei had, maar na een kuur met test kreeg hij opeens wel volle baardgroei.
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Is het een idee om gewoon 25% van een normale dosis testosteron te gaan nemen om de haargroei te stimuleren? Of stopt me eigen aanmaak dan gelijk?

Comment

Alle exogene test zal je eigen aanmaak stoppen. Volgens mij ging het om haargroei vooral om de omzetting naar dht. Maar dat mag je zelf googelen.

Wees blij dat je geen baardgroei hebt. Al dat scheren is kut en tijd rovend.
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Niet kloten met as voor een baard.
              daarintegen had ik altijd plukjes na een kuur bold was ik een aap...leuk voor me baard minder van me rug en buik.

Comment

Ik zeg niks over AAS aangezien ik er zelf bijna niks over weet, en ik wil zeker niet iemand stimuleren om het te gaan gebruiken. Ik vertel alleen wat mij een keer verteld is.

Dus wat quibus ook al zei; niet kloten met aas en zeker niet voor een baard.
                Last edited by emielos; 12-10-2014, 20:31.
                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Weet iemand dan hoe ik dht kan stimuleren?

Comment

Gaan roken lol
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Maar wat is nou de echte reden van je vraag?

Bijna iedere man die borsthaar heeft, zou dit liever niet gehad hebben of scheert het af en jij wilt borsthaar?
                      Stel dat je haargroei zou kunnen stimuleren, vind jij het dan waard dat je ook rughaar zou krijgen?
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je bent pas 21 man. Maak je niet druk komt vanzelf, srs. Je test verhogen geeft ook geen garantie. Zoals al gezegt is, is dit genetisch. DHT zorgt oa voor baardgroei maar je receptor gevoeligheid heeft hier ook mee te maken. En hier zul je nooit iets aan kunnen veranderen.
                        DHT wil je ook niet stimuleren. Dit brengt meer narigheid dan voor jou baardgroei.

Mocht je echt onzeker en wanhopig zijn. Google eens rogaine. Dit gebruiken kale mannen voor wat sprietjes, maar word ook wel gebruikt voor baardgroei. Ook dit komt niet zonder sides.
                        Mind is everything.

Comment

Originally posted by rain View Post
                          Maar wat is nou de echte reden van je vraag?

Bijna iedere man die borsthaar heeft, zou dit liever niet gehad hebben of scheert het af en jij wilt borsthaar?
                          Stel dat je haargroei zou kunnen stimuleren, vind jij het dan waard dat je ook rughaar zou krijgen?
                          Jaman ik wil dr gewoon wat mannelijker uit zien...

Comment

ehummm,,,,, ik probeer je te helpen en dus misschien komt het heel raar over van wat ik afgelopen maand van een vriend (die kapper is) gehoord had, dat als je na douch dus 10 seconden ongeveer met krant wrijft komt het na een tijdje. maar of het waar is zou ik het niet weten.

Comment

Lijkt me niet heeel erg logisch maar thanx voor je reactie man zal het onthouden:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X