Nog maar niet te veel foto's maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog maar niet te veel foto's maken

Hallo bodynetleden,

Gisteren dacht ik laat ik mijn vrouw maar eens vragen om wat foto's te maken van mijn bovenlichaam. De resultaten vielen me vies tegen, ik ben minus vetverlies naar schatting 4 kilo spiermassa in 8 maanden aan gekomen. Als ik bijv. Een trui aan heb dan zijn mijn borstspier behoorlijk zichtbaar. Ik dacht dus het gaat de goede kant op.

Nu echter op de foto's vind ik het wel tegen vallen, op mijn rug en schouders zie ik wel aardig wat definitie. Mijn borst valt me tegen. Foto's van mijn benen begin ik nog niet eens aan. Misschien bekijk ik te veel foto's van afgetrainde lijven (?)

Stats: 1.75 Mtr / 72 kg / weinig vet (bovenste buikspieren zijn zichtbaar).

Herkent iemand zich in deze situatie ?
    Ik vraag me ook oprecht af, train ik te veel ? (3 daagse split, 6X in de week dus).
    Volgens mij eet ik nu inmiddels goed (beter in elk geval).

:-(
    MORAALRIDDER

foto's zijn altijd klote in de spiegel ziet het er altijd beter uit..

Comment

De dag waarop je bent begonnen met trainen is de dag waarop je forever small zult zijn voor je gevoel (en/of altijd te dik).

Probeer iemand te vinden (liefst iemand die je niet ál te vaak ziet) die niet bang is om zo eerlijk mogelijk feedback te leveren; dat werkt voor mij nog altijd het best (ondanks dat je die uitspraken waarschijnlijk gaat relativeren. "Ja, maar kleding doet me groter lijken / verbergt mijn vetrollen", " je referentiekader is héél anders", etc).

Comment

Thanx generetion_iron en RCube.

Ja ik krijg wel degelijk complimenten vanuit mijn omgeving, ik heb meer kracht, mijn kleding zit veel strakker.
        Het zal idd met mijn referentiekader te maken hebben, dat zit hem dus niet in kracht of kleding.

Tis allemaal heel dubbel, van de ene kant ben ik blij met mezelf van de andere kant nog lang niet tevreden.
        Ik lijk wel een zeurend wijt in de overgang. Misschien is het dat ook wel een midlifecrisis.

Nou ja goed dat ik het hier kan delen.
        MORAALRIDDER

Comment

Foto's werken vaak niet goed voor je zelfvertrouwen, hoe je je zelf voelt en wat je in de spiegel ziet is meer waard.

Comment

Originally posted by marr View Post
            Thanx generetion_iron en RCube.
            Tis allemaal heel dubbel, van de ene kant ben ik blij met mezelf van de andere kant nog lang niet tevreden.
            Dat heeft iedereen in deze sport, je wilt er altijd beter uit zien, meer spieren, minder vet, meer definitie, meer aderen je krijgt er nooit genoeg van. Niet alleen deze sport trouwens, elke fanatieke sportbeoefenaar wil steeds beter worden.

Comment

Ja idd, Thnx !
              MORAALRIDDER

Comment

Bekijk het met 8 maanden terug en Ie het verschil.
                Doe het tegenwoordig alleen nog maar via de spiegel. weegschaal en vetmeting.

Comment

There is no end to this !!!

Gewicht kan vooruitgaan, kracht kan vooruitgaan, je vp kan lager. En net wanneer je een doel gesteld hebt en gehaald kom je erachter dat die 10kg vvm die je wou toch niet de verwachte look gaf dus wat doen we dan juist nog meer bouwen.

Comment

Juist op zo'n moment fotos maken. Vergelijkingsmateriaal voor later. Tevens zie je na een tijdje je eigen progressie amper meer, fotos zijn erg belangrijk. Als ze maar consequent op zelfde tijd/plek/persoon genomen worden, kunnen namelijk ook erg bedrieglijk zijn.
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Als je kleding te stak zit moet je van M naar L gaan
                      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Okay, Thnx :-)

Maar ja, een beetje strak vind ik ook wel weer tof.

Tis nog niet te (alhoewel mijn vrouw daar anders over denkt)
                        Last edited by marr; 23-01-2015, 16:08.
                        MORAALRIDDER

Comment

Natuurlijk is het met 72 kg nog niet te

Comment

Ha ha, nee dat ben ik helemaal met jou eens.

Alleen mijn vrouw wil niet dat het meer wordt, omdat het nu al goed zichtbaar is.
                            Ik moet ze toch teleurstellen, ze heeft zich erbij neergelegd :-)
                            MORAALRIDDER

Comment

Vind je wel een beetje overdrijven xD
                              72 kg is niet heel erg impressive hoor. Niet afvallend bedoeld.....
                              In between obsessed periods

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X