Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dat 2e filmpje beweegt me op weer wat meer volume toe te voegen, thanks maarten!
Sowieso zouden sommige powerlifters wat meer kunnen leren van bodybuilders als het om symetrie gaat. Niet alleen focussen op de hoofdgroepen maar ook de tegenhangers aandacht geven.
Loopt er in onze gym eentje rond met echt het vreemdste postuur ooit, traint ook gewoon nooit zijn rug, rear delts etc.
Al doen de meeste dat al wel gewoon
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Sowieso zouden sommige powerlifters wat meer kunnen leren van bodybuilders als het om symetrie gaat. Niet alleen focussen op de hoofdgroepen maar ook de tegenhangers aandacht geven.
Loopt er in onze gym eentje rond met echt het vreemdste postuur ooit, traint ook gewoon nooit zijn rug, rear delts etc.
Al doen de meeste dat al wel gewoon
Hoe kan je als PLer nou geen getrainde rug hebben? Of doet hij nooit deadlifts
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment