Eddie Hall 462 KG Deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Schorpioen View Post
    Top, kratje Grolsch beugels d'r bij. En ff een paar ouwe hitsige ouwe vellen opbeuren zonder handen. Hahaha top dag
    ik doe niet aan derde helfden
    Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
      Top, kratje Grolsch beugels d'r bij. En ff een paar ouwe hitsige ouwe vellen opbeuren zonder handen. Hahaha top dag
      Nee, gewoon een kiste ammies.

Originally posted by Flabbert View Post
      ik doe niet aan derde helfden
      Had je anders ingeschat ben je veranderd?
      Ben redelijk teleurgesteld flabbo
      In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
        Ben redelijk teleurgesteld flabbo
        ik heb niks met voetbal haha. en niks met hitsige ouwe vellen opbeuren zonder handen
        Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
          Dat 2e filmpje beweegt me op weer wat meer volume toe te voegen, thanks maarten!
          Sowieso zouden sommige powerlifters wat meer kunnen leren van bodybuilders als het om symetrie gaat. Niet alleen focussen op de hoofdgroepen maar ook de tegenhangers aandacht geven.

Loopt er in onze gym eentje rond met echt het vreemdste postuur ooit, traint ook gewoon nooit zijn rug, rear delts etc.

Al doen de meeste dat al wel gewoon
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
            Sowieso zouden sommige powerlifters wat meer kunnen leren van bodybuilders als het om symetrie gaat. Niet alleen focussen op de hoofdgroepen maar ook de tegenhangers aandacht geven.

Loopt er in onze gym eentje rond met echt het vreemdste postuur ooit, traint ook gewoon nooit zijn rug, rear delts etc.

Al doen de meeste dat al wel gewoon

Hoe kan je als PLer nou geen getrainde rug hebben? Of doet hij nooit deadlifts
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
              ik heb niks met voetbal haha. en niks met hitsige ouwe vellen opbeuren zonder handen
              Ik heb ook niks meer met voetbal. Maar een 3e helft komt geen balletje aan te pas.

Comment

Ik heb ook niks meer met voetbal. Maar een 3e helft komt geen balletje aan te pas.
                Bitterballen :P
                Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                  Bitterballen :P
                  Haha, dat is optioneel inderdaad

Comment

Genoeg balletjes hoor. Toen ik nog voetbalde hadden we de gehaktballen competitie. Welke club heeft de beste ballen. Serieuze competitie hoor:P
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X