kwaliteit sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kwaliteit sportschool

In mijn woonplaats vind je diverse sportscholen / fitnesscentra. Hoe kom je er nu, even afgezien van de prijs, achter of je met een goede school te maken hebt?

Keertje proef sporten.

Comment

Originally posted by Idefixe View Post
      In mijn woonplaats vind je diverse sportscholen / fitnesscentra. Hoe kom je er nu, even afgezien van de prijs, achter of je met een goede school te maken hebt?

Ik check altijd het volgende:

- Squatrack
      - Stangen
      - Dumbells t/m min 36kg
      All time PRs: 195/135/232,5
      Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
        Ik check altijd het volgende:

- Squatrack
        - Stangen
        - Dumbells t/m min 70kg
        Edit

Comment

precies goed zo
          Originally posted by diasog View Post
          Edit

Comment

Als de eigenaar een ecto is dan is het geen gym voor mij. Als er instructeurs rondlopen die al hun kennis uit boeken hebben s het niks voor mij. De gym waar ik train is van een oud wedstrijd Bber.

Comment

Als het een sportschool is waar ook Crossfit wordt gedaan dan is het meestal een goede sportschool. Want dat betekent dat er voldoende stangen en gewichten zijn en powerracks.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by Idefixe View Post
                'goed' is een subjectief begrip. Iedereen heeft andere eisen/wensen waaraan een sportschool moet voldoen om deze als goed te beschouwen.

De een wil graag een sportschool welke een ruime keuze aan groepslessen aanbiedt. Of waar ook kinderopvang mogelijk is. De ander heeft weer geheel andere wensen zoals intensieve begeleidingsmogelijkheden of dingen als sauna, zonnebank, in huis fysiotherapie.

Het is dus belangrijk om eerst in kaart te brengen waar jij behoefte aan hebt. Zaken waar je over na kunt denken zijn:
                - Douchemogelijkheden en prijs daarvan
                - Parkeermogelijkheden en prijs daarvan
                - Openingstijden (en sluiten deze aan op jouw wensen)
                - Voel jij je op gemak in deze sportschool (sfeer, drukte, etc).
                - Voldoen de apparatuur en materialen aan jouw eisen / wensen?
                - In welke mate heb je behoefte aan deskundige begeleiding?
                - Regels / voorwaarden van de sportschool (en zijn deze voor jou acceptabel).

Zorg dat je eerst weet welke behoeften jij hebt. Ga daarna kijken in hoeverre een bepaalde sportschool daaraan voldoet. En weeg af welke zaken voor jou het meest belangrijk zijn.

Uiteindelijk zijn al deze aspecten samen hetgeen jou dan bepaalde gevoelens geven bij verschillende sportscholen. Als je alle belangrijke aspecten hebt bekeken en je hebt er een goed gevoel bij, dan heb je een voor jou 'goede' sportschool gevonden.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dat is inderdaad heel persoonlijk. Waar ik eerst woonde zit maar één sportschool waar heet het dorp heen gaat, voor de meeste ideaal maar voor mij zelf was het niks ivm onvoldoende materiaal.

Voor jezelf duidelijk hebben wat je dadelijk wilt gaan bereiken in die sportschool kan handig zijn, daarop valt al wel te selecteren qua materiaal en eventuele begeleiding etc.
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by diasog View Post
                    Edit
                    hahaha

Comment

Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                      Keertje proef sporten.

Yess

Comment

Niet te vergeten een bench en losse bankjes

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                          Als de eigenaar een ecto is dan is het geen gym voor mij. Als er instructeurs rondlopen die al hun kennis uit boeken hebben s het niks voor mij. De gym waar ik train is van een oud wedstrijd Bber.
                          Bij welke zorggroep of instelling train je dan?
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                            hahahh lullo
                            Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Gus View Post
                              Hahah zat net te denken wtf maakt mij het uit wie de eigenaar is of wat de instructeurs wel of niet weten . Als ze maar goeie spullekes hebben.

Meegedaan aan wedstrijden, must be nice. Samen remminiscen over de prep.
                              Last edited by pescatore; 19-03-2015, 20:05.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X