supplementlabtest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Jij snapt het niet rain, B&F is eigenlijk een liefdadigheidsinstelling die erin is geluisd door illuminatie stoute XXL. De rest is allemaal toeval.
    Onderschat de Rothschild's niet he!
    Die bepalen wat jij eet, drinkt en welke whey jij neemt.

Lang leve de vrijmetselarij!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
      Onderschat de Rothschild's niet he!
      Die bepalen wat jij eet, drinkt en welke whey jij neemt.

Lang leve de vrijmetselarij!
      En rockefeller sluit die niet buiten vinden ze niet leuk.

Comment

Maak er maar grapjes over, Judas. Dom en een oplichter dat ben je.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Maak er maar grapjes over, Judas. Dom en een oplichter dat ben je.
          Nou dat is ook niet echt lief van je om te zeggen. Maar goed dat is jou visie niet iets waar ik wakker van zal liggen. Ik zou zeggen pak een shakje van de oude batch dan ben je vast 20% minder onvriendelijk

Comment

Nou is het wel leuk geweest he ralf. Terug naar je hok

Comment

Originally posted by akito View Post
              Nou is het wel leuk geweest he ralf. Terug naar je hok

Comment

Olympus Health Premium Eiwit PRO-XL 5kg (11lb) ?40
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Jongens leer nou eens dat bigdude gewoon te incapabel is om een discussie te voeren.

misschien kunnen we hem opgeven bij syndroom dan kan die met johnny de mol mee naar de whey fabriek van b&f/volac, a dream come true.

Comment

Originally posted by db96 View Post
                    Jongens leer nou eens dat bigdude gewoon te incapabel is om een discussie te voeren.

misschien kunnen we hem opgeven bij syndroom dan kan die met johnny de mol mee naar de whey fabriek van b&f/volac, a dream come true.
                    Wat heeft het syndroom van down te maken met incapabel zijn om een discussie te voeren?
                    Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by db96 View Post

Als je er niet tegen kan dat mensen anders denken dan jij dan is dat jou tekortkoming kun je niks aan doen had je van huis uit mee moeten krijgen

Comment

Als iedereen je een eikel vind maar je jezelf fantastisch vind dan is dat jou tekortkoming kun je niks aan doen had je van huis uit mee moeten krijgen

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Als iedereen je een eikel vind maar je jezelf fantastisch vind dan is dat jou tekortkoming kun je niks aan doen had je van huis uit mee moeten krijgen
                          Ik vind mezelf niet fantastische hoor. Maar ik doe gewoon niet mee met de grote stroom en trek mijn eigen plan. Dat is mijn keuze het leven is geen populariteitswedstrijd. Als iedereen op zichzelf let komt alles goed.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                            Als iedereen op zichzelf let komt alles goed.
                            Probleem is dat jij dat niet doet. Elke keer als b&f ten sprake komt dan moet maar dan ook echt MOET jij de verdediging in gaan voor ze of wil je zeggen dat jij b&f bent?

Comment

Originally posted by kedamn View Post
                              Probleem is dat jij dat niet doet. Elke keer als b&f ten sprake komt dan moet maar dan ook echt MOET jij de verdediging in gaan voor ze of wil je zeggen dat jij b&f bent?
                              Als een eerder gepost in een Bigdude discussie

https://www.youtube.com/watch?v=wvVPdyYeaQU
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by kedamn View Post
                                Nou ik moet niks. En ik ga ook echt niet overal posten hoor. Het is echter zo dat hier nu supplementenlabtest in opspraak is over onafhankelijkheid dat het dan weer uitloopt naar B&F is niet mijn ding.
                                Ik had toch wel verwacht dat de mensen wat slimmer waren dan dit. Het is verboden bij wet om zonder toestemming van de geteste partij om uitslagen te publiceren vandaar dat dit dus anoniem moest. De eigenaren van Nutricol wat in principe hun eigen test lab is want ze leveren zelf ook supplementen. Waar te vinden in Polen daar zitten ze dus betrouwbaar nee. Waarom denk je dat supplementenlabtest niet met andere labs werkt dan hebben ze er geen invloed op he. Meer informatie na het onderzoek.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X