supplementlabtest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Als een eerder gepost in een Bigdude discussie
    ja maar dat kan toch echt niet zo erg zijn:P
    Last edited by kedamn; 30-03-2015, 19:52.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
      Nou ik moet niks. En ik ga ook echt niet overal posten hoor. Het is echter zo dat hier nu supplementenlabtest in opspraak is over onafhankelijkheid dat het dan weer uitloopt naar B&F is niet mijn ding.
      Ik had toch wel verwacht dat de mensen wat slimmer waren dan dit. Het is verboden bij wet om zonder toestemming van de geteste partij om uitslagen te publiceren vandaar dat dit dus anoniem moest. De eigenaren van Nutricol wat in principe hun eigen test lab is want ze leveren zelf ook supplementen. Waar te vinden in Polen daar zitten ze dus betrouwbaar nee. Waarom denk je dat supplementenlabtest niet met andere labs werkt dan hebben ze er geen invloed op he. Meer informatie na het onderzoek.
      super leuk verhaal allemaal enz maar als jij b&f niet bent dan zou ik zeggen : Als iedereen op zichzelf let komt alles goed.

Comment

Originally posted by kedamn View Post
        super leuk verhaal allemaal enz maar als b&f niet jou ding is dan zou ik zeggen : Als iedereen op zichzelf let komt alles goed.
        Komt het ook weet ik zeker.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
          Komt het ook weet ik zeker.
          dus je belooft bij deze niet meer je armor aan te doen als er weer iemand wat tegen b&f post?:P

Comment

Originally posted by kedamn View Post
            dus je belooft bij deze niet meer je armor aan te doen als er weer iemand wat tegen b&f post?:P
            Ik zal er niet direct op in haken goed

Comment

Jij bent precies het probleem van fora. Ken je dat als je met een maat een beetje moet lachen wat er op fora weer langskomt? Dat ben jij. De ultieme bro, geen enkele kennis van zaken, je overal mee bemoeien en alleen maar voor ruis zorgen. Keer op keer op keer en je bent te dom om te snappen dat JIJ er niks van begrijpt ipv de rest van de wereld.

Meeste mensen hebben plusjes en minnetjes en met een beetje mazzel slaat het positief uit of mss net niet. Ook allemaal niet zo'n ramp. Maar jij hebt alleen maar minnetjes en daar komt die eindeloze B&F stront van je nog bovenop.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

De helft van de eiwitten in Iron Mass van MusclePharm is foetsie
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

had het artikel al gelezen op FB.
                  wat een shit zooi zeg. erg apart trouwens dat supplementelabtest dit positief test ?? focking troep dit.. kan je beter je eigen afgeknipte nagels blenderen en opeten

Comment

kreeg het bericht via berry de mey

Comment

Via Berry?
                      De supplementen business is een slangenkuil.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

ja idd rain drom koop ik ook praktisch niets meer

Comment

Kut te is dat alles een slangenkuil is.
                          Ik kijk nog wel eens programma s als keuringsdienst van ware.
                          Been ham is meestal geen beenham.
                          Kip zit vol water e nummers etc.
                          en zo kun je uren doorgaan.
                          ik ben wel benieuwd wat er met een lichaam gebeurd als je echt clean zou eten..
                          dan bedoel ik zonder e nummers zonder verdelgingsmiddel zonder toegevoegd zout suiker etc.
                          Volgens mij wordt je lachend 100

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            dan bedoel ik zonder e nummers zonder verdelgingsmiddel zonder toegevoegd zout suiker etc.
                            Nou, dat weet ik niet hoor.
                            Door al die 'troep' word je ook sterker misschien ?

Ik heb ooit wel eens een onderzoek gelezen over maag-of darmkanker(exact weet ik het niet meer).
                            Dat werd gehouden onder mensen die macrobiotisch aten en mensen die 'normaal'aten.
                            De meeste gevallen van kanker kwamen onder de macrobioten voor.
                            Al zal dat onderzoek ongetwijfeld haken en ogen hebben.

Misschien een heel raar voorbeeld, maar waarom kunnen Egyptenaren zonder problemen water uit de rivier drinken, terwijl wij al ziek worden op vakantie daar van een slablaadje gewassen onder de kraan?
                            Last edited by rain; 05-04-2015, 19:04.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              We worden steeds ouder en vroeger waren deze toestanden er nog niet. Overigens wordt een groot deel van ouder worden veroorzaakt door een drastische daling in zuigelingensterftes en ontwikkelingen in de medische wereld waardoor veel ziektes niet meer dodelijk zijn.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Maar dat er vocht in kip zit staat tenminste wel op de verpakking, kan b&f een voorbeeld aan nemen
                                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X