Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb je in iedergeval nu de tijd om alles goed door t leze op dit forum, schilt gelijk een paar vragen die ik nog aan zie kome.... Ik zou je zeker richten op het topic voeding, zorg dat je weet wat je naar binne moet werken per dag en zorg dat je alles in huis hebt. Zet een datum om met je crea te beginne en knalle
Ja veel succes met het herstel van je duim, hoe is het mogelijk dat je duim tussen het vliegwiel van je buitenboordmotor in komt, wat een pech.
Groet:
Brear.
Glutamine zou het spierafbraak tijdens het cutten tegen gaan. Heb het zelf nooit geprobeerd omdat ik het zonde van mijn geld vind, en gewoon zorg dat ik voldoende eiwitten binnen krijg..
grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
ik ga het toch proberen hoor, ook al ben ik niet aan het cutten, tis ook voor spierherstel en aangezien ik altijd spierpijn heb (ken nu weer niet lopen LOL) denk ik dat het misschien helpt. de prijs vind ik ook wel duur ja.
Glutamine is niet eens nodig!
BCAA's hebben dezelfde werking als Glutamine en zijn veelal goedkoper dan Glutamine.
Als je goedkoop wilt neem je bijv de Whey van Optimum Nutrition die heeft per 30gr poeder 5gr BCAA's.
Voor de rest je voeding klopt van geen kant om resultaat te boeken.
Op het moment dat je voeding niet in orde is, is supplementering weggegooid geld!
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (corina @ Jul. 14 2005,21:36)]ik ga het toch proberen hoor, ook al ben ik niet aan het cutten, tis ook voor spierherstel en aangezien ik altijd spierpijn heb (ken nu weer niet lopen LOL) denk ik dat het misschien helpt. de prijs vind ik ook wel duur ja.
denk dat het niet echt zal helpen hoor bij spierpijn maar goed je kan het altijd proberen
ik zou gewoon beter opwarmen en een goede cooling down
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment