21-jarig meisje sterft door overdosis giftige 'dieetpillen'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een paar procentjes in een paar dagen is niet zo bijzonder. Oke!

Of je het de sides waard vind is een tweede, is een afweging die je voor jezelf moet maken. Is dat niet met alles zo?

Comment

Een halve kg vet per dag verbranden, is wel heftig. Echter zijn het wel behoorlijke sides... Niks voor mij.
      Ik doe een gok

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        Een paar procentjes in een paar dagen is niet zo bijzonder. Oke!

Of je het de sides waard vind is een tweede, is een afweging die je voor jezelf moet maken. Is dat niet met alles zo?
        Is wel bijzonder als je kijkt naar het proces maar ik word er niet heel veel gelukkiger of blijer van.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Hahaha als ik mijn koorts moet meten om een beetje vet te verliezen. Laat me niet lachen, nutcases die zoiets doen. Mediocre mensen als ik zullen zoiets wss nooit begrijpen

p.s. ff tussendoor offtopic, iemand plaatste laatst een link naar een soort executieveilingen van fitness spul. Iemand die link nog?
          Dat was ik. Maar die link die ik had gedeeld is nu al helemaal leeg gekocht. Je zal gewoon even in google ''executie verkoop fitness'' intypen en je krijgt er zat.

Oude link:
          Sport en fitness - Veilingwinnaar
          Still in a learning process!

Comment

Originally posted by iTzPapi View Post
            Dat was ik. Maar die link die ik had gedeeld is nu al helemaal leeg gekocht. Je zal gewoon even in google ''executie verkoop fitness'' intypen en je krijgt er zat.

Oude link:
            Sport en fitness - Veilingwinnaar
            Tnx. Jammer ik dacht dat het een doorlopende handel was daar.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Is wel bijzonder als je kijkt naar het proces maar ik word er niet heel veel gelukkiger of blijer van.
              Natuurlijk snap k dat je liever weg blijft van middelen waarmee het goed fout kan gaan Dat is een overweging die je voor jezelf moet maken.

Maar los daarvan, zou jij ook maar iets van (verboden) middelen gebruiken om vetverbranding of spieropbouw te bevorderen?

Comment

DNP is volgens mij een van de slechtste dingen die je tot je kan nemen. Je speelt letterlijk met je leven als je dat spul gebruikt
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Waar baseer je dat op dan?

Comment

DNP wordt over het algemeen gezien als de grootste teringzooi die je naar binnen kunt douwen (afgaande op diverse U.S. fora).

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                      Natuurlijk snap k dat je liever weg blijft van middelen waarmee het goed fout kan gaan Dat is een overweging die je voor jezelf moet maken.

Maar los daarvan, zou jij ook maar iets van (verboden) middelen gebruiken om vetverbranding of spieropbouw te bevorderen?
                      Niet van de gangbare middelen op dit moment. Verboden vind ik trouwens een nietszeggende term, als je kijkt wel wel legaal is en wat soms illegaal is dan is dat vrij bizar.

Anyway, wat ik doe is gewoon progressie blijven boeken en dan zie ik wel waar het schip strand. Ik hoef de trein niet te halen en mijn mentale gesteldheid staat vrijwel totaal los van mijn fysieke voorkomen. Binnen bepaalde normen voor mensen weer met extremen op de proppen komen, zoals altijd. Iets dat mijn voetbalkinderen ook altijd doen: "oh ja trainer en als je dan *vul extreem onrealistisch scenario in*"?

Dus voor mij persoonlijk heeft het weinig zin middelen te gebruiken, ik hoef niet year round sub 10% te staan, ik vind 95% van alle bodybuilding fysieken van amateurs (meeste profs ook) gewoon ronduit lelijk en clownesk dus er is niks dat ik niet naturel kan. Natuurlijk maakt het dingen wat makkelijker en kun je het ook met beleid gebruken en what have you.

Als je heel anders tegen bovenstaande zaken aankijkt dan kan ik me voorstellen dat je ook anders tegen gebruik aankijkt. Niks mis mee, het is ook geen ramp als je niet uit de bocht vliegt met die spullekes. Alleen niks voor mij.

Comment

Duidelijk

Comment

Duidelijk

Comment

Ld50 van dit goedje is ongeveer 36 mg/ kg. Voor mij zou dat dus betekenen: 2772 mg.

Wie kan mij vertellen wat ongeveer een gangbare dosering is per 1 pil?

https://www.lewisu.edu/academics/bio...2_4_%20DNP.pdf

Comment

200mg

@akito dat bedoel ik us board zeggen, maar zei zeggen ook dat 3 gram test heel normaal is.
                              Dus ik vraag me af waarop hier gebaseerd wordt dat het zo gevaarlijk is.
                              Omdat iemand met 8 pillen dood is gegaan?

Comment

Volgens mij 250mg per pil. Met onderzoeken hebben ze 300-400mg p/d gebruikt
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X