21-jarig meisje sterft door overdosis giftige 'dieetpillen'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    .
    Dus ik vraag me af waarop hier gebaseerd wordt dat het zo gevaarlijk is.
    Omdat iemand met 8 pillen dood is gegaan?
    Omdat oa je nieren in een keer kunnen stoppen met werken.

Je lichaamstemperatuur kan heel hard omhoog gaan en dan gaan er cellen in je lichaam kapot
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

zoals die kwibus op deze site dnp
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Heel veel is gevaarlijk als je het niet goed gebruikt alleen bij DNP zijn de gevolgen al erg snel dodelijk en daarom lees je overal goedje is die je niet wilt gebruiken en is maar goed ook! Wat mensen om mijn heen hebben het gebruikt en was lijst met dingen die je moet slikken om blindheid tegen te gaan enz enz enz.. Maar goed als je alles goed volgt en weet wat je doet is het "veilig" te gebruiken los van wat het stof doet op langer termijn natuurlijk haha...
        Een dag niet getraind...

Comment

Naja enerzijds is het wel iets dat werkt, tegenwoordig heb je overal dieetpillen waar een beetje cafeïne of groene thee extract in verwerkt wordt.

De hoeveelheid bepaald het gif. Als het werkzaam is in x milligram en giftig is op xx milligram, dan hoor je je toch aan het voorschrift te houden.
          Ik ben aan de medicatie dat een kleine therapeutische waarde en een hoge toxiciteit heeft. Om de paar weken bloedtest om ervoor te zorgen dat het op de juiste spiegel zit en blijft.

Afvallen kan toch ook niet anders dan verbranden. Het probleem zit hem altijd in de snelheid, roekeloosheid en de hype zelf.
          There are no pacts between lions and men!

Comment

Wat een zieke wereld leven we in. Lean worden -> kunnen zien. Lel, gg wp.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              zoals die kwibus op deze site dnp

Bedankt voor het delen. Helemaal doorgelezen. Zo te zien dus echt niet de moeite waard...

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                Bedankt voor het delen. Helemaal doorgelezen. Zo te zien dus echt niet de moeite waard...
                Of je moet de dosering verhogen. Maar dan raad ik je aan om eerst even een afspraak te maken met deze mensen:

Blindengeleidehond | KNGF Geleidehonden
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Of je moet de dosering verhogen. Maar dan raad ik je aan om eerst even een afspraak te maken met deze mensen:

Blindengeleidehond | KNGF Geleidehonden

De labrador heb ik gelukkig al. Dosis was trouwens 600mg in dat logje.. Aardig hoog, en resultaat was zo'n 4% in 3 weken.

Comment

De labrador heb ik gelukkig al. Dosis was trouwens 600mg in dat logje.. Aardig hoog, en resultaat was zo'n 4% in 3 weken.
                    Dit zou je kunnen toepassen als je onder de 8% staat niet om van 18% tot 14% te gaan dat lukt met normaal cutten ook in 4 weken.

Comment

Ja en dan nog zou ik eerder keuze maken t3 in combinate met clen... Haal je ook wel 1% per week mee
                      Een dag niet getraind...

Comment

Zal je dochter/vriedinnetje/vrouw/moeder maar zijn. 21jaar, hoe onmachtig voel je je dan..

En nog sommige beginnende kuurders niet luisteren, en maar aankloten met medicijnen..!

Comment

Ik herinner mijn eerste dag hier op bodynet nog als de dag van gister. Het ging toen ook om afvallen, ik ben dan ook trots op mijzelf dat het gelukt is. Ik wilde toen ook niet luisteren en ging uiteindelijk voor de zware spul. Ben er uiteindelijk niet ver mee gegaan en het licht aangehouden, maar waar was het nou voor nodig denk ik nu zo.

Jammer dat het tragisch afgelopen is, maar als we het met de vluchtelingen van laatst vergeleken...dan is dit een luxe einde.

Comment

Originally posted by Cell View Post
                            Ik herinner mijn eerste dag hier op bodynet nog als de dag van gister. Het ging toen ook om afvallen, ik ben dan ook trots op mijzelf dat het gelukt is. Ik wilde toen ook niet luisteren en ging uiteindelijk voor de zware spul. Ben er uiteindelijk niet ver mee gegaan en het licht aangehouden, maar waar was het nou voor nodig denk ik nu zo.

Jammer dat het tragisch afgelopen is, maar als we het met de vluchtelingen van laatst vergeleken...dan is dit een luxe einde.
                            En als we dat bootje met de genocide vergelijken... Kom op man

Comment

En als we dat bootje met de genocide vergelijken... Kom op man
                              Ja inderdaad, ik vond het ook al een vreemde vergelijking. Zo kun je alles begetalliseren.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Wat ik bedoel: Ik ga me niet druk om een onzeker meisje en haar methoden maken. Vooral niet als er dagelijks miljoenen mensen over de wereld 'malafide dingen' door de onzekerheid van hun uiterlijk doen.

Kijk deze is ook interessant: Teen who ate almost nothing but ramen noodles for 13 years has health of 80-year-old - NaturalNews.com

Wat is het nut van deze topic, om empathie voor het meisje te creëren? Het gevaar van een hulpmiddel te accentueren? Wellicht is mijn vergelijking 'vaag', maar dit onderwerp is niets helderder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X