Originally posted by pescatore
View Post
Mager > Gespierd, tips?
Collapse
X
-
Ana?
Dat is een flinke beschuldiging.
Tenzij je dat denkt door mijn super gespierde, afgetrainde, jaloersmakende fysiek op mijn profielfoto.
Dan zie ik het als een compliment.
'Als je aan krachttraining doet moet je minimaal 1.8 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht opnemen per dag. dus voor jou minimaal 117 gram. tijdens het bulken kan je gerust hoger zitten'
Dit zijn je eigen woorden Pipo.
En dat zeg ik niet omdat ik gestrest ben, maar omdat ik mensenkennis heb.
Tijdens een cut is het juist verstandiger om hoger in eiwitten te zitten ivm spierafbraak.
Leg eens uit dat je lichaam kcal uit vet anders gebruikt?
Nu word ik nieuwsgierig naar jouw precisie, want uit jouw post blijkt tot nu toe dat je maar wat raaskalt.
Je zou je ook voor kunnen stellen en een frisse start kunnen maken.
Ik ben niet alleen van de precisie, maar ook vergevingsgezind.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostAna?
Dat is een flinke beschuldiging.
Tenzij je dat denkt door mijn super gespierde, afgetrainde, jaloersmakende fysiek op mijn profielfoto.
Dan zie ik het als een compliment.
'Als je aan krachttraining doet moet je minimaal 1.8 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht opnemen per dag. dus voor jou minimaal 117 gram. tijdens het bulken kan je gerust hoger zitten'
Dit zijn je eigen woorden Pipo.
En dat zeg ik niet omdat ik gestrest ben, maar omdat ik mensenkennis heb.
Tijdens een cut is het juist verstandiger om hoger in eiwitten te zitten ivm spierafbraak.
Leg eens uit dat je lichaam kcal uit vet anders gebruikt?
Nu word ik nieuwsgierig naar jouw precisie, want uit jouw post blijkt tot nu toe dat je maar wat raaskalt.
Je zou je ook voor kunnen stellen en een frisse start kunnen maken.
Ik ben niet alleen van de precisie, maar ook vergevingsgezind.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostGevalletje Dunning-Kruger dit. Overduidelijk geval zelfs.
Aaaah, het is weer januari. De bro's en de voornemensmensjes zijn weer talrijk
18 schat ik.
Warm Justin?
Toen was mijn kennis en de daarbijbehorende uitspraken ook niet altijd even intelligentDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Vet wordt gebruikt als energie en eiwitten als bouwstof. Wat niet gebruikt wordt word weer omgezet in glucose en dat weer in vet. Hoewel je in rust minder kcal gebruikt dan tijdens inspanning is de kans dus groter dat kcal van vet eerder opgeslagen wordt
Comment
-
Originally posted by justinvdv View Postnee waag nog eens een gok.
Mag ik jou wel vragen hoe jij aan je kennis komt?
En svp niet zoiets als'zelf geprobeerd en voor mij werkt het'.
Alles werkt namelijk als je jong bent en begint met trainen.
Zolang je maar genoeg eet en genoeg volume hanteert tijdens het trainen, groei je.
Zelfs met 7 oefeningen voor biceps, 6 oefeningen borst om de borst vanuit alle hoeken aan te pakken etc.
Maar dat betekent niet dat het de juiste manier is.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by justinvdv View PostVet wordt gebruikt als energie en eiwitten als bouwstof. Wat niet gebruikt wordt word weer omgezet in glucose en dat weer in vet. Hoewel je in rust minder kcal gebruikt dan tijdens inspanning is de kans dus groter dat kcal van vet eerder opgeslagen wordt
https://www.youtube.com/watch?v=fFWIPVqQBAoBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk doe ook een gokje. Je bent niet heel goed met letters en cijfers enzo.
https://www.youtube.com/watch?v=fFWIPVqQBAo
begon in de ict dus ik doe ook eens een gok. beetje simpele joomla site dat Body Workshop - Body Workshop.
Mag wel iets meer aan je beveiliging doen. simpel te hacken.
view-source:Body Workshop - Body Workshop
Maakt gebruik van een simpele inlog javascript die zo makkelijk gelinkt is aan je database.<script> jQuery(function($){ $('form.login input[placeholder]').placeholder(); }); </script>
Je hebt het niet eens gecodeerd?
Oh sorry je snapt er waarschijnlijk niks van als ik het goed heb
Comment
-
Een "opleidingen in voeding en sport". Dat moeten dan wel impressive zaken zijn. Maar het is idd al duidelijk te zien aan de manier waarop je zinnen structureert etc dat we te maken hebben met een uiterst kundig iemand. Maar dat telt niet op fora als deze he?
En "hacken " gl met dat en zoek overigens eens op wat dat betekent. Wow dit is wel de meest trieste, klunzige poging tot intelligent overkomen ooit whahaha. Je denkt dat mensen onder de indruk zijn als je scripts kan lezen? Ok dit is too much vmbo-Einstein for my liking. Begin me nu toe voelen alsof ik iemand met Down syndroom aan het pesten ben.
Maareh, "hack" eens als je wilt. Ik daag je uit.
En onthoudt lieve kijkbuiskinderen: van vetten word je dik en maak nooit gebruik van een simpele inlog javascript die zo makkelijk gelinkt is aan je database! Tot de volgende keerLast edited by pescatore; 06-01-2016, 14:38.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Nog steeds niet gehackt. Ik wacht dus nu op je excuus waarom je het niet doet. Wss omdat je een te goed persoon bent of een ander hooghartig smoesje. Dat je je tijd niet verdoet met dat soort dingen . Iets in die richting. Want je hebt het te druk met heule goeiere sport en voeding opleidingen enzo. Correct?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment