Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kan geen kwaad, je bent een mens en die zijn gemaakt om te lopen.
ga je nou elke dag 2 uur flink doorlopen of 15-20km per uur rennen wordt het een ander verhaal natuurlijk.
wissel je cardio eens af met een ander soort cardio en las een rustdag in.
ga soms ook echt tot het gaatje, bijvoorbeeld na een half uur hardlopen het tempo 5-10 minuten verhogen om daarna echt volgas te gaan, sprinten zo hard en lang als je kunt, zo zul je een stuk sneller conditie opbouwen. en daarbij komt dat elke dag een x aantal minuten joggen nogal saai kan worden.
succes
Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Kan geen kwaad, je bent een mens en die zijn gemaakt om te lopen.
ga je nou elke dag 2 uur flink doorlopen of 15-20km per uur rennen wordt het een ander verhaal natuurlijk.
wissel je cardio eens af met een ander soort cardio en las een rustdag in.
ga soms ook echt tot het gaatje, bijvoorbeeld na een half uur hardlopen het tempo 5-10 minuten verhogen om daarna echt volgas te gaan, sprinten zo hard en lang als je kunt, zo zul je een stuk sneller conditie opbouwen. en daarbij komt dat elke dag een x aantal minuten joggen nogal saai kan worden.
Je stelt deze vraag op een forum waar de meesten geïnteresseerd zijn in massa winst/vetverlies. Is dit ook jouw doel?
Als dat zo is zou ik toch m'n aerobe training in de gaten houden. Vooral hoge intensiteit aerobe training kan het herstel van KT in de weg zitten wanneer je de verkeerde combi maakt.
Er kan dus pas een goed antwoord gegeven worden wanneer alle randzaken bekend zijn.
Kan het kwaad? nee Krijg je door elke dag cardio te doen meer conditie? nee
Ook bij cardio moet er iets van overload zijn. Het beste is dat door sneller te gaan oftewel meer in minder tijd. Alleen telkens het volume verhogen betekent dat je een lager tempo in meer tijd gaat doen en het enige wat je dan bereikt is vermoeidheid.
“A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe
Je stelt deze vraag op een forum waar de meesten geïnteresseerd zijn in massa winst/vetverlies. Is dit ook jouw doel?
Als dat zo is zou ik toch m'n aerobe training in de gaten houden. Vooral hoge intensiteit aerobe training kan het herstel van KT in de weg zitten wanneer je de verkeerde combi maakt.
Er kan dus pas een goed antwoord gegeven worden wanneer alle randzaken bekend zijn.
Mijn doelen zijn allebij massa winst en vetverlies.
Kan het kwaad? nee Krijg je door elke dag cardio te doen meer conditie? nee
Ook bij cardio moet er iets van overload zijn. Het beste is dat door sneller te gaan oftewel meer in minder tijd. Alleen telkens het volume verhogen betekent dat je een lager tempo in meer tijd gaat doen en het enige wat je dan bereikt is vermoeidheid.
Mijn doelen zijn allebij massa winst en vetverlies.
Als je doel massa is zou ik of de aerobe training beperken of de door aerobe training verbruikte calorieën aanvullen in je dieet (500Kcal extra verbruikt => 500Kcal extra eten) zodat je totaalinname positief blijft ivm spierwinst.
Als je doel massa is zou ik of de aerobe training beperken of de door aerobe training verbruikte calorieën aanvullen in je dieet (500Kcal extra verbruikt => 500Kcal extra eten) zodat je totaalinname positief blijft ivm spierwinst.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment