Oh maar je kunt ze wel voorkomen hoor bro. Check mijn posts in het begin van deze thread.
Ook last van striae? (rode strepen)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ze beginnen bij mij nu wel groter te worden van mijn oksel door naar me rug een klein beetje en erg rood dus valler te veel op
maar ja kan wel blijven smeren maar helpt niet echt vind ikmiss wel een beetje dus do het af en toe alleen met baby lotionWho's the Chef
Comment
-
Snel groeien is in het algemeen niet de belangrijkste reden voor het ontstaan van deze striemen. Dat zou ook niet zo logisch zijn wanneer ze vooral in je oksels en op je buik ontstaan.
Deze striemen (ook wel striae genoemd) ontstaan meestal als gevolg van bepaalde hormonen in het lichaam die effect hebben op het onderhuidse bindweefsel. Voorbeelden hiervan zijn: het zwangerschapshormoon of mannelijk geslachtshormoon. Ook kunnen ze gemakkelijk ontstaan bij het gebruik van anabole steroïden. Deze stoffen imiteren immers de werking van het mannelijk geslachtshormoon in het lichaam. Daarnaast speelt ook aanleg een rol.
Dat veel sportschoolgebruikers deze striae kennen, komt daarom vooral door het gebruik van anabole steroïden en niet zozeer door het snelle groeien van de spieren.
Ik hoop dat je met dit antwoord iets verder komt.
Groeten,
robjexxlGo Big Or Go Home
Comment
-
Ik heb er ook last van. Dunne, witte aan men biceps en grote, rode op men borst, schouders en onderbuik. Nu smeer ik mijn eigen in voor de training en voor het slapen gaan met amandelolie wat schijnt te helpen. De striemen heb ik gekregen door uit te zetten (vet) maar wat het rare er aan is dat wanneer ik ze kreeg ik toch al twee jaar het zelfde gewicht had.
Comment
-
Eigenlijk is het je onderhuid die scheurt, je opperhuid is een beetje transparant en dat zie je erdoor..
Mensen met een donkere huid, ik bedoel hierbij van vreemde origine, zoals ik, hebben er minder kans op.
Maar toch genoeg zink inname en goeie vetten is belangerijk voor een soepele huid.
Ohja en goed insmeren met babyolie of douchen met doucheolie ofzo.
Comment
-
hey man ik heb het ook best wel erg het loop bijna over me borst en onder me oksel en me biceps en triceps aan de ene kant ik het wel vet maar anderen niet maar het komt omdat je spieren te snel groeien tegen ove rje huid waardoor je huid gaat scheuren of het kan komen omdat je geen wariming up set doet voor je begint met pompen want dan is je spier koud later
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse