kword 's ochtends wellis wakker dat allebij muh armen nie eens kan bewegen..dan slaap ik erop ofzo..lol ..
Last van slapende handen/armen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De dokter heeft gezegd dat het waarschijnlijk ligt aan één of andere zenuw in mijn nek. Dat zou volgens hem ook de steken in mijn achterhoofd moeten verklaren. Nu heb ik bloed laten trekken en moet ik wachten tot dinsdag voor de uitslagen. Daarna volgt een 'uitgebreider' onderzoek (wat dat ook mag beteken).
Off-topic: op de plaats waar er geprikt is geweest staat nu een megagrote paars-blauw-groene plek (doet geen pijn). Is dit normaal? Heb nl. nog nooit bloed laten trekken.
Comment
-
Originally posted by RabbitOff-topic: op de plaats waar er geprikt is geweest staat nu een megagrote paars-blauw-groene plek (doet geen pijn). Is dit normaal? Heb nl. nog nooit bloed laten trekken.
Comment
-
Wel, alles is in orde met men bloed buiten één of andere leverwaarde waarvan ik het dubbele heb. Dit zou kunnen komen door teveel proteïnen en te weinig water (alhoewel ik niet direct het verband met de lever zie, eerder nieren).
Binnenkort eens terug naar de dokter om die zenuw in men nek eens te laten nakijken want ik heb nog dagelijks last van die slapende armenen steken in mijn achterhoofd. Aspirientje, wat met de armen zwaaien en we kunnen effe verder..
Comment
-
Mooi dat er niks engs in je bloed is gevonden, zou idd wel nog ff kijken wat er te doen valt aan die slapende armen. Wellicht kan fysiotherapie helpen, te veel asperines zijn ook niet goed natuurlijk dus de oorzaak wegnemen zou een stuk prettiger en gezonder zijn.
Succes en beterschap.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment