Last van slapende handen/armen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kword 's ochtends wellis wakker dat allebij muh armen nie eens kan bewegen..dan slaap ik erop ofzo..lol ..

Comment

De dokter heeft gezegd dat het waarschijnlijk ligt aan één of andere zenuw in mijn nek. Dat zou volgens hem ook de steken in mijn achterhoofd moeten verklaren. Nu heb ik bloed laten trekken en moet ik wachten tot dinsdag voor de uitslagen. Daarna volgt een 'uitgebreider' onderzoek (wat dat ook mag beteken).

Off-topic: op de plaats waar er geprikt is geweest staat nu een megagrote paars-blauw-groene plek (doet geen pijn). Is dit normaal? Heb nl. nog nooit bloed laten trekken.

Comment

Originally posted by Rabbit
        Off-topic: op de plaats waar er geprikt is geweest staat nu een megagrote paars-blauw-groene plek (doet geen pijn). Is dit normaal? Heb nl. nog nooit bloed laten trekken.
        Mijn vriendin heeft dat ook weleens, niks om je ongerust over te maken hoor.

Comment

Slecht geprikt maar kan verder geen kwaad.
          Ben benieuwd naar de uitslag!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idd niet goed geprikt Ik ben zelf bloeddonor en soms jaa ook blauw . Verder hoop ik voor je dat het onderzoek positief verloopt.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Wel, alles is in orde met men bloed buiten één of andere leverwaarde waarvan ik het dubbele heb. Dit zou kunnen komen door teveel proteïnen en te weinig water (alhoewel ik niet direct het verband met de lever zie, eerder nieren).
              Binnenkort eens terug naar de dokter om die zenuw in men nek eens te laten nakijken want ik heb nog dagelijks last van die slapende armenen steken in mijn achterhoofd. Aspirientje, wat met de armen zwaaien en we kunnen effe verder..

Comment

Mooi dat er niks engs in je bloed is gevonden, zou idd wel nog ff kijken wat er te doen valt aan die slapende armen. Wellicht kan fysiotherapie helpen, te veel asperines zijn ook niet goed natuurlijk dus de oorzaak wegnemen zou een stuk prettiger en gezonder zijn.
                Succes en beterschap.

Comment

Zeker mooi!
                  Succes verder!

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Thanx allemaal!

Edit: Binnenkort ga ik cutten en dan ga ik hier misschien een logje houden. Ik ga er van uit dat dit zomaar mag (want zie niet veel logjes staan). Gewoon onder "afslanken" zetten?

Comment

Ja hoor, is helemaal prima.

Comment

Ok thanks, zal er wat plaatjes bij zetten (dan hebben we dat ineens ook gehad ) En nu.. ["back on topic-icoon"] (die ik niet vind.. )

Comment

VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X