Powerliftwedstrijd GPC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben net thuis uit de sportschool, en ik heb even geprobeerd wat er nog inzat op de 1 rm's met squatten en bankdrukken. ( deadliften probeer ik woensdag)

Squat- 8 reps 50 kg-6 reps 70 kg-3 reps 90 kg- 3 reps 110 kg- 3 reps 120 kg-1 rep 130 kg- 1 rep 140 kg- en 1 rep 145 kg.
    Ik had nog iets over, maar ben niet verder gegaan, het valt mij eerlijk gezegd alles mee. ( mijn absolute top was 1 keer 160 kg bij 105 kg lichaamsgewicht)

Bankdrukken 6 reps 60 kg-5 reps 80 kg- 3 reps 90 kg- 1 rep met pauze 100 kg
    1 rep met pauze 110 kg- 1 rep met pauze 115 kg.
    Ook dit vind ik zelf niet slecht, mijn top van 130, is touch and go, dus geen stop op de borst, dan vind ik die 115 kg nog wel meevallen.

Woensdag ga ik 1 rm vaststellen met deadliften, daar zie ik meer tegen op, vooral om mijn handen dicht te houden, het zal mij benieuwen.
    Ik denk toch wel dat ik 150 kg nog moet kunnen halen.
    Ik post het hier in dit topic woensdag, ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
    Groet;
    Brear.

Comment

Niks mis mee man!
      Gaat zeker een hele leuke dag worden

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja, dat is precies wat ik zoek Cur, niet dat hele formele allemaal, maar gewoon powerlift liefhebbers onder elkaar.
        Brear.

Comment

Hey Brear,

Je hebt nog nette stats hoor.
          Heel veel suc6 en plezier op de wedstrijd!

Comment

mooie squat!bench met stop is erg lastig ik ben zoveel slapper dan

Comment

Veel succes gozer
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Bedankt jongens, en ik moet er nog wel bijzeggen dat die squat met riem is en kniebanden, maar wel zonder suit, als ik die op de wedstrijd aan zou trekken, pak ik nog wel 10 kilo meer, ook met deadliften trouwens.

Mijn records met deadliften van 180 kg, en squat met 160 kg, die heb ik gedaan met dat suit.
                Voor bankdrukken heb ik geen suit, en dat wil ik ook niet, mijn teveel gedoe met zo'n ding.
                Na die post van Phreak hier in dit topic heb ik er echt heel veel zin in hehe.
                Precies wat ik zoek, zo'n deelnemersveld en een ongedwongen wedstrijd.

Ik ga nu drie keer per week trainen ma-wo-vr de laatste drie weken naar de wedstrijd toe.
                @Punani, als het echt leuk is die wedstrijd, kan jij misschien volgende keer ook wel meedoen, dat zou ik leuk vinden bro.
                Groet;
                Brear.

Comment

Originally posted by BREAR
                  @Punani, als het echt leuk is die wedstrijd, kan jij misschien volgende keer ook wel meedoen, dat zou ik leuk vinden bro.
                  Groet;
                  Brear.
                  thanks voor het vertrouwen. lijkt me erg leuk alleen ik denk dat ik weinig klaar maar. heb de laatste maand door de hitte niet echt me top gehaalt. deadliften haal ik op dit moment rond de 180kg. is squat bij powerliften full of paralel? full haal ik 130kg en parrallel heel lang niet gedaan. bench heb ik ooit120kg gedaan. nu is die denk 110a115kg.maar met stop is die denk 100kg. maar het lijkt me wel super leuk om keer mee te doen.grts

Comment

Beetje laat, maar vind het leuk voor je, Brear! Succes met de (korte) voorbereiding.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Bedankt mister Symmetry.

@Punani ik denk dat ze parallel squatten op die wedstrijd, ikzelf ga nooit dieper als parallel in ieder geval.
                      Je stats zijn gewoon heel goed vind ik, het leuke van een wedstrijd als deze vind ik, dat het allemaal niet zo officieel gaat, en ook niet zo prestatiegericht is allemaal.
                      Het gaat meer om een sportieve bijeenkomst van powerlifters en lifsters heb ik de indruk.
                      Je zou er altijd nog eens over kunnen nadenken voor evt een volgende keer misschien, je bent sterk genoeg in ieder geval.
                      Brear.

Comment

lijkt me wel heel leuk om een keer mee te doen. als ik dan mee ga doen samen ga ik samen met een maatje van mij. hij kan wel echt in druk maken. -65kg en een bench van 85kg deadlifts van 110kg en 90kg squat.

Comment

Originally posted by punani
                          lijkt me wel heel leuk om een keer mee te doen. als ik dan mee ga doen samen ga ik samen met een maatje van mij. hij kan wel echt in druk maken. -65kg en een bench van 85kg deadlifts van 110kg en 90kg squat.
                          Ja Punani, dat is een goed idee van je, vooral samen met een maatje, dan is het helemaal leuk.
                          Misschien organiseren ze elk jaar wel 1 of 2 wedstrijden, dan is het toch altijd leuk om af en toe eens mee te doen.
                          Als het mij deze keer goed bevalt ga ik dat zelf ook doen.
                          Dan zien we elkaar ook af en toe nog eens op een wedstrijd, lijkt mij leuk.
                          Groet;
                          Brear.

Comment

heeft dat toernooi ook nog een eigen site? Ik heb wel gezocht, maar kan hem niet vinden....

gr
                            Trainingslog Farmboy:

Comment

Vanaf half 5 vanmiddag getraind, kan gelukkig vrijdag weer s'middag's trainen.
                              Gewicht vandaag 97,5 kg

Deadlift: 8*70 kg-5*100 kg-3*120 kg-3*130 kg-2*140 kg.
                              Daarna 1*150, ging redelijk gemakkelijk, toen die 160 kg, en die kreeg ik niet hoger als mijn knieen, dus losgelaten.
                              Dit is gewoon raw, dus zonder suit.

Ik heb het wel goed ingeschat om als eerste beurt 140 kg op te geven, er is misschien kans dat ik op de wedstrijd die 160 kg wel van de grond trek, op een wedstrijd heb je toch altijd wat meer spanning.
                              ik heb daarna gewoon rug getraind, 12 sets met in totaal 85 reps, met in supersets sit ups 10 sets van 15 reps.
                              Daarna gewoon een uur cardio.

Ik laat wel mijn schouders en mijn armen uit de training tot na die wedstrijd, schuinbankdrukken doe ik nu 1 keer per week, op vrijdag bij mijn squat-bench training.

Ik wil vrijdags bij het squatten en bankdrukken 2 sets van 3 reps gaan doen op 85% van mijn 1 rm.
                              Woensdags deadliften 3 sets van 3 op 90% plus 1 rm max.
                              Maandags bij het squatten en bankdrukken 3 sets van 2 reps van 90% van mijn 1 rm.

Dit, omdat ik nog maar 2,5 week heb te gaan om te trainen voor deze wedstrijd.
                              Groet;
                              Brear.
                              Last edited by BREAR; 21-06-2006, 19:04.

Comment

Originally posted by Farmboy
                                heeft dat toernooi ook nog een eigen site? Ik heb wel gezocht, maar kan hem niet vinden....
                                gr
                                Nee, ik denk het niet, ik heb mij opgegeven nadat ik een email van hen heb ontvangen met een uitnodiging voor deze wedstrijd.
                                Ik denk, dat de afdeling van GPC in Nederland pas is opgericht, vandaar.
                                Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X