Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ligt eraan wat je verstaat onder bodybuilder.
Voor mij is dat gewoon iemand die op een bepaalde manier traint, eet, leeft en met zijn lichaam bezig is en dat kan dus iedereen worden.
Als je bedoelt of je de nieuwe Coleman kan worden zal het antwoord wel nee zijn maar verder kan het uiteraard gewoon.
Nou, je kunt zeker wel een goede/grote bodybuilder worden. Zeker niet alle pro's waren endo of meso. Jij hebt het nadeel dat je moeilijk gaint maar wel het voordeel dat je goed droog blijft. Daarbij moet je de nodige aanpassingen verrichten in je training zodat je minimaal kcal verbrandt. En je voeding mag bestaan uit volle producten zodat je makkelijker aankomt.
Frank Zane was ook een ectomorf, en werd een pracht van een bodybuilder, won veel wedstrijden onder andere de Olympia, puur op symmetry,poseren en laag vetpercentage.
Je grootste probleem zal waarschijnlijk het vele eten worden, dat kan wel eens gaan tegenstaan op een gegeven moment.
Brear.
Frank Zane was ook een ectomorf, en werd een pracht van een bodybuilder, won veel wedstrijden onder andere de Olympia, puur op symmetry,poseren en laag vetpercentage.
Je grootste probleem zal waarschijnlijk het vele eten worden, dat kan wel eens gaan tegenstaan op een gegeven moment.
Brear.
Ecto's eten normaliter juist erg veel. Maar hebben gewoon een metabolisme van een sneltrein. Eten zal geen probleem worden voor ze. Dat maakt het meestal zo frustrerend.
Het ligt hem gewoon in het voeding dat je moet eten. Je zult geheid aankomen als je de juiste voeding in de juiste hoeveelheid tot je neemt.
Brear zegt juist dat een ecto enorm veel moet eten, wat dus op den duur nogal kan gaan tegenstaan. Kan je behoorlijk zat worden hè iedere 1,5 a 2 uur hele stapels voedsel verplicht weg moeten werken.
Net zoals de rest al zegt, ligt eraan wat je onder BB-er verstaat en wat je zelf graag bereiken wilt, je kunt je ook plat spuiten aan AS en dan met een dikke vochtkop en pens ( dit slaat overigens op niemand ) "breed" zijn
en ik weet niet hoelang je nu al trained maar je genetisch potencieel is iets wat je alleen en retro-aspect kunt bekijken, met andere woorden, je weet het nooit zeker totdat je ook echt probeert.
En zoals Brear al zei Frank Zane al eens gezien? zag er geweldig uit, das meer het physique wat ik mooi vind. ook ecto welleswaar een juiced up ecto maar dat terzijde
hij is zelfs Mr O geworden met zijn physique, wel niet volledig terecht maar ok.
Brear zegt juist dat een ecto enorm veel moet eten, wat dus op den duur nogal kan gaan tegenstaan. Kan je behoorlijk zat worden hè iedere 1,5 a 2 uur hele stapels voedsel verplicht weg moeten werken.
Ja, nu ik het herlees, zie ik het. Interpreteerde het verkeerd, mijn excuses.
Ja, nu ik het herlees, zie ik het. Interpreteerde het verkeerd, mijn excuses.
Ja, dat is goed hoor, dat is geen probleem, het is net zoals Shannasse het uitlegd, het vele eten gaat soms tegenstaan.
Bij mij op de sportschool trainde voorheen een vrij lange jongen, ook een ectomorf type.
Die jongen raakte dat vele eten helemaal zat, als hij ook maar even niet op zijn calorieen lette dan viel hij al weer af, was heel frustrerend voor hem.
Ik heb hem nog voorgesteld om veel volkoren pannekoeken te gaan eten, met geklutste eieren er doorheen, en spaggettie enzo, maar hij zag het niet meer zitten, en stopte met trainen, na ruim 10 jaar trainen, jammer.
Brear.
Ja, dat is goed hoor, dat is geen probleem, het is net zoals Shannasse het uitlegd, het vele eten gaat soms tegenstaan.
Bij mij op de sportschool trainde voorheen een vrij lange jongen, ook een ectomorf type.
Die jongen raakte dat vele eten helemaal zat, als hij ook maar even niet op zijn calorieen lette dan viel hij al weer af, was heel frustrerend voor hem.
Ik heb hem nog voorgesteld om veel volkoren pannekoeken te gaan eten, met geklutste eieren er doorheen, en spaggettie enzo, maar hij zag het niet meer zitten, en stopte met trainen, na ruim 10 jaar trainen, jammer.
Brear.
Jammer voor die jongen lijkt me vooral gebrek aan kennis.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment