Ectomorf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ectomorf

Ik ben van het type ectomorf,zou dat eenig probleem kunne geven,dat ik eventueel bodybuilder wil worden? Of kan elk type lichaam bodybuidler worden?

Greetz,

Ligt eraan wat je verstaat onder bodybuilder.
    Voor mij is dat gewoon iemand die op een bepaalde manier traint, eet, leeft en met zijn lichaam bezig is en dat kan dus iedereen worden.
    Als je bedoelt of je de nieuwe Coleman kan worden zal het antwoord wel nee zijn maar verder kan het uiteraard gewoon.

Comment

Nou, je kunt zeker wel een goede/grote bodybuilder worden. Zeker niet alle pro's waren endo of meso. Jij hebt het nadeel dat je moeilijk gaint maar wel het voordeel dat je goed droog blijft. Daarbij moet je de nodige aanpassingen verrichten in je training zodat je minimaal kcal verbrandt. En je voeding mag bestaan uit volle producten zodat je makkelijker aankomt.

Comment

Thanx!

Comment

Frank Zane was ook een ectomorf, en werd een pracht van een bodybuilder, won veel wedstrijden onder andere de Olympia, puur op symmetry,poseren en laag vetpercentage.
          Je grootste probleem zal waarschijnlijk het vele eten worden, dat kan wel eens gaan tegenstaan op een gegeven moment.
          Brear.

Comment

Originally posted by BREAR
            Frank Zane was ook een ectomorf, en werd een pracht van een bodybuilder, won veel wedstrijden onder andere de Olympia, puur op symmetry,poseren en laag vetpercentage.
            Je grootste probleem zal waarschijnlijk het vele eten worden, dat kan wel eens gaan tegenstaan op een gegeven moment.
            Brear.
            Ecto's eten normaliter juist erg veel. Maar hebben gewoon een metabolisme van een sneltrein. Eten zal geen probleem worden voor ze. Dat maakt het meestal zo frustrerend.

Het ligt hem gewoon in het voeding dat je moet eten. Je zult geheid aankomen als je de juiste voeding in de juiste hoeveelheid tot je neemt.

Comment

Brear zegt juist dat een ecto enorm veel moet eten, wat dus op den duur nogal kan gaan tegenstaan. Kan je behoorlijk zat worden hè iedere 1,5 a 2 uur hele stapels voedsel verplicht weg moeten werken.

Comment

Tuurlijk het heeft soms zelfs voordelen

Comment

Iedereen kan BB-er worden imo, alleen je moet er net iets meer voor doen
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Net zoals de rest al zegt, ligt eraan wat je onder BB-er verstaat en wat je zelf graag bereiken wilt, je kunt je ook plat spuiten aan AS en dan met een dikke vochtkop en pens ( dit slaat overigens op niemand ) "breed" zijn

en ik weet niet hoelang je nu al trained maar je genetisch potencieel is iets wat je alleen en retro-aspect kunt bekijken, met andere woorden, je weet het nooit zeker totdat je ook echt probeert.

En zoals Brear al zei Frank Zane al eens gezien? zag er geweldig uit, das meer het physique wat ik mooi vind. ook ecto welleswaar een juiced up ecto maar dat terzijde

hij is zelfs Mr O geworden met zijn physique, wel niet volledig terecht maar ok.

laters
                    beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

Originally posted by Shannasse
                      Brear zegt juist dat een ecto enorm veel moet eten, wat dus op den duur nogal kan gaan tegenstaan. Kan je behoorlijk zat worden hè iedere 1,5 a 2 uur hele stapels voedsel verplicht weg moeten werken.
                      Ja, nu ik het herlees, zie ik het. Interpreteerde het verkeerd, mijn excuses.

Comment

Originally posted by Suat
                        Ja, nu ik het herlees, zie ik het. Interpreteerde het verkeerd, mijn excuses.
                        Ja, dat is goed hoor, dat is geen probleem, het is net zoals Shannasse het uitlegd, het vele eten gaat soms tegenstaan.
                        Bij mij op de sportschool trainde voorheen een vrij lange jongen, ook een ectomorf type.

Die jongen raakte dat vele eten helemaal zat, als hij ook maar even niet op zijn calorieen lette dan viel hij al weer af, was heel frustrerend voor hem.
                        Ik heb hem nog voorgesteld om veel volkoren pannekoeken te gaan eten, met geklutste eieren er doorheen, en spaggettie enzo, maar hij zag het niet meer zitten, en stopte met trainen, na ruim 10 jaar trainen, jammer.
                        Brear.

Comment

Ja ineens zijn ze het beu, zonde hoor!

@Cur
                          Als je dit leest, hoelang heb jij bb gedaan voordat je stopte?
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Bedankt voor alles reacties
                            Ik eet graag dus,denk niet dat dat gaat tegen steken...

Mvg,kribby!

Comment

Originally posted by BREAR
                              Ja, dat is goed hoor, dat is geen probleem, het is net zoals Shannasse het uitlegd, het vele eten gaat soms tegenstaan.
                              Bij mij op de sportschool trainde voorheen een vrij lange jongen, ook een ectomorf type.

Die jongen raakte dat vele eten helemaal zat, als hij ook maar even niet op zijn calorieen lette dan viel hij al weer af, was heel frustrerend voor hem.
                              Ik heb hem nog voorgesteld om veel volkoren pannekoeken te gaan eten, met geklutste eieren er doorheen, en spaggettie enzo, maar hij zag het niet meer zitten, en stopte met trainen, na ruim 10 jaar trainen, jammer.
                              Brear.
                              Jammer voor die jongen lijkt me vooral gebrek aan kennis.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X