Rookie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rookie

Het zal er dan toch van moeten komen dat ook ik mezelf voor ga stellen.

Ik ben Rob uit Eindhoven en ik ben sinds een aantal maanden ook intensief aan het sporten. Ik ben 23 jaar, 1.95 lang en weeg 85 kilo. VEEL te weinig dus. Ik heb vroeger regelmatig af en aan getraint maar heb nu besloten dat het echt tijd is om aan te komen.

Ik ben samen met mijn vriendin naar de sportschool gegaan, na een paar weken daar om hulp gevraagd en via via met een jonge samen gaan trainen. dit werkt ERG fijn. samen kun je veel meer en omdat hij al erg veel ervaring heeft werkt het dubbel zo goed.

Ook heb ik besloten om dit maal intensief met mijn voeding bezig te zijn. Ik eet meer, ontbijt goed, eet verantwoord en ben gestopt met een aantal dingen zoals snoepen, drinken (ik dronk zoiezo al niet zoveel maar nu niks meer) etc. roken heb ik nog nooit gedaan dus daar ook weinig last van

Nu heb ik tevens wat voedinssupplementen besteld (eiwitten en HMB) in de hoop dat ik dit keer WEL aan ga komen.

Over een tijdje gaan mijn trainingsmaatje en ik samen beginnen met Creatine en Glutimine (correct me als ik het verkeerd typ).

Ik had dit forum doorgelezen en ik vond dat er erg veel boeiende informatie in staat. Voor mij dus geen reden om me NIET te registreren.

Ik hoop hier erg veel tips vandaan te kunnen halen want ik kan elke hulp GOED gebruiken.

Groeten Rob

Welkom Rob !
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

welkom glutamine
      on the road to get huge

Comment

welkom

Welkom Rob,
        veel plezier op het form

Comment

Welkom!

Als ik jou een tip mag geven, begin pas met supletie op het moment dat jij je voeding ook op orde hebt. Alleen dan kan supletie wat voor je betekenen. Voedingssuplementen zijn immers een aanvulling op je voeding.

succes!
          gr

Comment

Welkom
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

welkom...
              sigpic<<perfectie ((ik zelf 1.80m 105kilo en bankdrukke 2x 192kilo))

Comment

welkom
                Who's the Chef

Comment

welkom
                  "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Welkom...
                    getting back in shape...

Comment

Welkom en veel succes, als voeding en training kloppen gaat dat aankomen zéker lukken!

Comment

Have fun hier en succes!!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X