Hallo vanuit de USA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by wiseguy View Post
    welkom astrid, ben benieuwd hoe die amerikaanse sportscholen eruit zien groot zeker?
    Ja, zeker zoals Gold's Gym Venice California is het mecca van de bodybuilding industrie. Alle grooten zijn daar. Ook velen acteurs enz.

The Gyms als 24 hour fitness and Athletic health club zijn ook gigantisch!

Comment

Welkom Astrid.

Maar om nu te zeggen dat Amerika het land is waar iedereen lean wilt zijn, is wel kort door de bocht.
      Amerika is meer het land van de extremen, je heb er heel veel mensen die inderdaad in shape willen zijn, maar je hebt er ook heel veel chubby's rondlopen .
      Die zich voeden met voer van Big M and Kentucky Fried Chicken.

Maar veel plezier op dit forum.

Grtz.

Comment

maar dan wil iedereen nog wel lean zijn
        Alleen die dikkere dromen er alleen van.
        Welkom hier amerikaanse
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Die dikke mensen dromen niet meer van lean zijn hoor , die willen alleen nog maar meer Big Mac's en Big Coke's naar binnen werken .

Comment

amerika het land van mogelijkheden en de big mac's =D maar leuk dat je op het forum hier komt. hopelijk kun je ons af en toe ook wat wijsheid bijbrengen

Comment

He jongens, jullie moeten wel goed lezen, ik heb geschreven dat ierdereen"in shape" wil zijn tussen aanhalings tekens! Dat betekend natuurlijk niet voor heel amerika. Maar in zeker California Los Angeles en Nevada waar ik zit, geldt voor de meeste mensen, de beter je in vorm bent de meer mogelijheden je hebt. Amerika is het land van de extremen en een groot deel van de populatie is obesed(zwaar overgewicht). Wat goed is voor mijn werk, want ik probeer veel mensen te helpen met hun gewichtsproblemen door anders te eten en te sporten!

Comment

Jouw tips zijn hier altijd welkom!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

ik heb er ook eens aan gedacht(en denk er nog af en toe aan) om naar de VS te verhuizen en me in de fitnessindustrie te storten.

Verdient dat daar een beetje goed? Welke opleidingen zijn er onder andere nodig?
                  the one and only tabata overlord

Comment

hey welkom

Comment

sportscholen in california

Originally posted by fitvegasgirl View Post
                      Ja, zeker zoals Gold's Gym Venice California is het mecca van de bodybuilding industrie. Alle grooten zijn daar. Ook velen acteurs enz.

The Gyms als 24 hour fitness and Athletic health club zijn ook gigantisch!
                      Werk je daar ook dan? Of ben je slechts op 1 school werkzaam? Ik bedoel ben je in loondienst van 1 school of geef je les op meerdere scholen? Ik begrijp uit je correspondentie dat je goed bekend bent met meerdere sportscholen in de staat California? groetjes wiseguy, deze naam is in nederland niet zoals ze in amerika kennen hoor hahaha.

Comment

Originally posted by wiseguy View Post
                        Werk je daar ook dan? Of ben je slechts op 1 school werkzaam? Ik bedoel ben je in loondienst van 1 school of geef je les op meerdere scholen? Ik begrijp uit je correspondentie dat je goed bekend bent met meerdere sportscholen in de staat California? groetjes wiseguy, deze naam is in nederland niet zoals ze in amerika kennen hoor hahaha.
                        He "wiseguy", ik werk voor myzelf, heb mijn eigen bedrijf (eigen baas)!!!!
                        Ik heb in Los Angeles gewoond, maar woon nu in Las Vegas!

Comment

Las Vegas, wat je verdiend kan je gelijk vergokken .

Maar alle gekheid op een stokske, de USA is inderdaad land van extremen. Heb eens een paar amerikanen te logeren gehad, niks deugde hier, alles was too small.

Grtz.

Comment

heb de documentaire Supersize me gezien over die supersize menu's bij MacDonalds. Damn wat zijn Amerikanen varkens!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

eigen baas

Leuk hoor astrid een eigen sportschool . Las Vegas hm dat ligt toch in de staat Nevada in de desert? Knap warm zeker? Flinke aircorekening natuurlijk?
                              Heb je een vaste klantenkring of wisselt dat regelmatig? Geef je aerobics en of ook fitnessinstructie? Dat eetpatroon wat een forumbezoeker suggereert dat geldt toch niet voor het merendeel van de inwoners of wel? Nou leuk dat je zo snel reageert groetjes wiseguy.

Comment

Geen kusje wiseguy?
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X