goedemiddag,
eventjes voorstellen dacht ik maar
ik ben dus 19 jaar en word bijna 20 jaar en ik ben niet zo thuis op computers dus let aub niet op typ fouten
ik train nu al ongeveer 6maand waarvan laatste 2maand pas intensief
ik weeeg veel te weinig voor men leeftijd en groote ( 1.76m en 56kg)
dit is dus veel te weinig wat ik ook doe ik kom niets bij
ben tog al redelijk gespiert mar het probleem is dat ik veel te smal ben
ben nu nog wel wat eetschemas ant leze en ga ik eens paar toepassen (heb er wel niet zoon goed oog in)
want iedereen die ik ken zegt da ik veel te veel eet als een normale mens dat zou eten al lang 150+kg weegt
waneer ze me zien ben ik ant ete
heb ook probleem dat ik niet echt op het uur kan ete door mijn werk (verschillende uren)
ik heb ook al 1 pot weight gain op dit heeft niets geholpen maar ik geef niet op ik heb nu een nieuwe naam schiet me nu even niet te binne
training schema
dag : chest pres 8*12 63-70kg
biceps curl 5*15 40kg
buterfly 7*12 42-49kg
triceps 5*12 40kg
dit is het ik ga ong 3-4 maal per week trainen
trainingschema hangt ook af van dag tot dag
maar ik heb juist telefoon gehad dat ik wegmoet dus als ik trg ben vul ik schema verder aan ik mis nog aantal oefeningen maar kan niet op de naam komen
tot ziens en have fun
eventjes voorstellen dacht ik maar
ik ben dus 19 jaar en word bijna 20 jaar en ik ben niet zo thuis op computers dus let aub niet op typ fouten
ik train nu al ongeveer 6maand waarvan laatste 2maand pas intensief
ik weeeg veel te weinig voor men leeftijd en groote ( 1.76m en 56kg)
dit is dus veel te weinig wat ik ook doe ik kom niets bij
ben tog al redelijk gespiert mar het probleem is dat ik veel te smal ben
ben nu nog wel wat eetschemas ant leze en ga ik eens paar toepassen (heb er wel niet zoon goed oog in)
want iedereen die ik ken zegt da ik veel te veel eet als een normale mens dat zou eten al lang 150+kg weegt
waneer ze me zien ben ik ant ete
heb ook probleem dat ik niet echt op het uur kan ete door mijn werk (verschillende uren)
ik heb ook al 1 pot weight gain op dit heeft niets geholpen maar ik geef niet op ik heb nu een nieuwe naam schiet me nu even niet te binne
training schema
dag : chest pres 8*12 63-70kg
biceps curl 5*15 40kg
buterfly 7*12 42-49kg
triceps 5*12 40kg
dit is het ik ga ong 3-4 maal per week trainen
trainingschema hangt ook af van dag tot dag
maar ik heb juist telefoon gehad dat ik wegmoet dus als ik trg ben vul ik schema verder aan ik mis nog aantal oefeningen maar kan niet op de naam komen
tot ziens en have fun
Comment