Welkom Stekelzak!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welkom Stekelzak!

Zo, ik zal me ook maar even voorstellen

Ik ben Laura, bijna 17 jaar en ik woon in het hoge zuiden des lands. Tot nu toe heb ik nog niet veel tijd doorgebracht in fitnessruimten en eigenlijk is alleen de hometrainer in de kelder langer dan een maand slachtoffer van mijn sportieve opwellingen geweest .

Nah, ik ben wel een aantal keer bezig geweest met krachttraining vorig jaar, maar na een maand moesten we eruit voor een andere groep. Wel jammer, maar misschien schrijf ik me van de zomer wel in. Voorlopig wil ik gewoon thuis wat simpele oefeningen doen als die er zijn voor alle spiergroepen, en verder fietsen en hardlopen.

Misschien hoor ik op dit moment nog niet zo thuis op dit forum en ook al wil ik geen echte bodybuilder worden als meisje zijnde, hier staan wel een hoop interessante dingen.

Nou, geen idee wat ik verder nog moet vertellen hier, als je vragen hebt stel ze maar

wéééssss welkom
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Welkom..maar hoe kom je op de naam stekelzak?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Welkom mevrouw Stekelzak!
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Welkom! Ben wel benieuwd naar je stats (gewicht en vetpercentage).
          Veel plezier op het forum!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat een warm welkom

De naam Stekelzak heb ik een aantal jaar terug eens verzonnen (ibyuvftcrtcvt-stekelzak-diundiub eigenlijk) en sindsdien is dat m'n voornaamste nick gebleven.

@GeneralIx; M'n vetpercentage weet ik niet, maar die kan nooit erg hoog zijn. Ik heb wel een smalle bouw, maar ik ben de laatste maanden nogal wat afgevallen - van 46 naar ongeveer 36 nu bij 1m73. Dus die 10 kilo wil ik gedeeltelijk met spieren terug krijgen, de rest gewoon vet. Da's ook wel gezond

Ik vind dit wel een gezellig forum tot nu toe, hopelijk zijn jullie een goede motivatie om m'n goede voornemens uit te brengen!
            Last edited by Stekelzak; 08-01-2008, 18:06.

Comment

Welkom laura

Comment

heey welkom, 36 kilo bij 1,73??
                Das wel heeel weing
                Marjah veel succes met je doelen

Comment

Dat zijn anorexia stats ja. Zou daar ook vanaf willen. Komt goed!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
                    veel plezier op het form,

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Dat zijn anorexia stats ja. Zou daar ook vanaf willen. Komt goed!
                      Het is inderdaad een beetje eng om te zien. Ik heb gelukkig nog geen lichamelijke klachten er van (slik braaf m'n vitamientjes) maar het is wel reteslecht lijkt me, en daarbij wil ik van de zomer een bikini durven dragen.

En bedankt voor het welkom aan de anderen

Comment

Welkom

Comment

sterkte
                          een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

Welkom
                            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

hey

Welkom!!
                              het leven is een een leven wat je moet geven en na moet streven

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X