Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
thanks, heb al veel van je blogs gelezen, ook van de sterkste ophaler; echt wel tof en leerrijk om met eengezinden te kunnen discussiƫren
geloof me, zelfs op de zogezegde minderwaardige naturalwedstrijdjes staan mooie atleten, die echt wel ripped to the bone zijn; zal eens zien voor foto collega die meegedaan heeft in -65kg catg; geloof me da's droog; cfr zoals junjabi
en dat is ook het argument dat me tot nu altijd heeft afgeremd om eens deel te nemen aan een naturalwedstrijd, zo droog staan is weeral niet echt 'van nature' en gezond; zoals een natural betaamt. Mijn mening van natural is een gezonde fysieke, symmetrische en gedefinieerde fysiek met uitstraling; gebaseerd op een evenwichtige training, voeding, rust/herstel en motivatie!
Juist om die factor motivatie te ondersteunen, wil ik deelnemen; goochelen met training- en voedingsschema's,...nieuwe dingen uitproberen,...
en daarom wil ik wel eens uitproberen om een gezonde, symmetrische en gedefinieerde fysiek te bewerkstelligen zonder uitersten! weet het niet, maar kan niet geloven dan enkel rijst en vis de ultieme sleutel zijn. Let you know
Last edited by GeneralIx; 09-03-2008, 14:55.
Reason: Kan zonder problemen in een post hoor kerel.
Rijst en vis zijn idd niet de enige sleutelwoorden voor verantwoorde voeding.
Gezondheid en variatie wel. Zelfs een enkel smokkelmaaltje per week hoort (in mijn ogen) thuis in de wereld van BB en krachttraining! Puur om de geest tevreden te houden, maar ook om je lichaam/spijsvertering scherp te houden.
Weet je ik geloof niet dat altijd dieeten een oplossing is. Als je altijd maar hetzelfde eet, hoe gezond dat ook mag zijn, dan past je lichaam zich daar naar aan en zal je niet meer vooruit gaan met je spiergroei en spierdefinitie. Je hebt dan ahw een stasis bereikt.
Vandaar dat je moet varieren met je eiwit/koolhydraat/vetbronnen.
Zelfs je kcal inname moet niet 24/7, 7 dagen per week excact hetzelfde zijn. Punani wees laatst nog op refeed dagen. Nou moet uiteraard niet om de dag een refeed dag komen, maar ik ben het voor de rest zeker met hem eens qua voeding strategie.
volledig mee eens, heb daarom deze middag een kipje zonder vel verorberd met veel groente en toch een frietje, en ja de echte belgische friet; sorry hoor
en ja, altijd hetzelfde voer door je strot is voor velen de voorzet tot dropout!!!
zal mijn ervaring van laatste 4w meedelen per week betreffende voeding en training + evolutie gewicht, vet%; andere info is altijd welkom!
3 d bijna zonder kh (enkel groente). Is dan de eiwitinname niet te extreem hoog om aan totaal aantal kcal te komen. Ok gezonde vetten kunnen verhoogd worden. En genoeg energie om te trainen met heel weinig kh. Hersenen en humeur zullen als eerste eronder te lijden hebben
en iedereen spreekt altijd maar over volwaardige bruine rijst. Ok; maar wat te denken van volkorenspaghetti, lager in kh, hoger in eiw en gelijk % vetten. Bevat zelfs minder sodium. Is het niet beter deze kh-bron in kcal-beperkt dieet te integreren zo kan er een grotere hoeveelheid of meerdere eetmomenten van gegeten worden. Het lichaam registreert hoeveelheden, dus kunnen we het lichaam bij deze misleiden. Volkorenspaghetti bevat 64 g kh, 13,5 g eiw en 2,5 g onverz vetten en bruine volw rijst 72 g kh, 7,5 g eiw en ook 2,5 g onverz vetten. Ok de rijst bevat 1,9g suiker en de volk spagh 2,5 g/100g. Die 0,5g maakt volgens mij het verschil niet + volkorenspagh is lager in glycemische index dan rijst. Graag diverse meningen graag?
proficiat met je Q & A ivm cutten, echt wel leerrijk, ga bep dingen toepassen en evalueren. De dag dat je niks meer leert is een verloren dag! Teveel jonge BB denken het warm water te hebben uitgevonden; maar blijvende progressie is durven je open te stellen voor andere meningen en vnl autodidact zijn!!! dus leergierig zijn, observeer, analyseer en durf te vragen waarom!
Heb nu al een reeks posts van je samengevoegd kerel, als je zinnen wilt bijvoegen kun je gewoon editen tot 5 minuten na je plaatsing, en echt niet elke zin of woord hoeft in een aparte post, om maar zoveel mogelijk posts te krijgen.
Zorg zelf gewoon dat je posts een geheel zijn, en maak er geen 20 van verschillende stukken zin.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
proficiat, mooie wedstrijdfoto's; copiƫren kan niet; maar inspireren zal het wel!
grappige was dat ik eerst ook de new faces zou doen dit jaar. het was namelijk een week voor nk nac. Alleen nac is uitgesteld tot oktober dus ik ben lekker aan het bulken.
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment