ff voor stellen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff voor stellen!

hallo ik ben melvin.
    26 jaar 187cm 105kg 19%vet
    op m'n 14e begonnen met trainen tot m'n 19e door schouder blesures(eerst links en toen rechts door overcompesatie)er helemaal mee opgehouden.
    nu weer 3 maand op de sportschool te vinden...
    doel 120kg + en 10%vet of minder...
    ik schat dat het zo'n btje 1/1,5 jaar gaat duren voor ik daar op zit(naturel)
    ik namelijk super aan en kan in no time aftrainen(ooit 25kg in 3maand afgevallen...)

ach we zien wel...

hoop dat jullie me af en toe kunnen helpen...hoop dat ik jullie dat ook kan!!!
    Zo monogaam als 'n golden reteaver!!!

16-09-11. 187cm 101kg 6.4% vet

Welkom!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
      veel plezier op het form,

Comment

hiero
        Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

in 3 maanden 25 kilo afvallen, dit is niet goed, dan zou je al minsten 25 x 7000 kcal 175000 kcal te weinig moeten eten in 3 maanden. Dat is 2000 kcal per dag. Crashdieetje?

maar welkom

Comment

dan mag je dat wel is uitleggen wat je eetschema was (-25kilo@3maanden)
            maar welkom!
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              dan mag je dat wel is uitleggen wat je eetschema was (-25kilo@3maanden)
              maar welkom!
              aan jouw foto tezien heb jij het niet echt nodig!!!
              maar zullen we zeggen dat het 'n behoorlijk Crashdieet was...niet helemaal naturel!!!sommige dagen minder dan 500 p.d ...
              volgende dag naturlijk weer iets meer om te voorkomen dat je lichaam in de spaar stand raakt!!!
              Last edited by melvin1981; 05-07-2008, 17:43.

Comment

Originally posted by melvin1981 View Post
                aan jouw foto tezien heb jij het niet echt nodig!!!
                maar zullen we zeggen dat het 'n behoorlijk Crashdieet was...niet helemaal naturel!!!sommige dagen minder dan 500 p.d ...
                volgende dag naturlijk weer iets meer om te voorkomen dat je lichaam in de spaar stand raakt!!!
                minder dan 500kcal per dag???
                dat noem ik geen crashdieet meer ... maar een: i'll try anything and even eat why less to lose weight..maybe even kill myself while am at it diet

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                  minder dan 500kcal per dag???
                  dat noem ik geen crashdieet meer ... maar een: i'll try anything and even eat why less to lose weight..maybe even kill myself while am at it diet
                  klopt...en ik zou het ook niemand willen aanraden!!!
                  ik concentatie kampen kregen mensen (op het eind) maar 150kcal per dag...en die leefde ook nog lang door nadat ze bevrijd waren!!!
                  mar zoals ik al zei...ik wil het niemand aanraden!!!
                  Last edited by melvin1981; 05-07-2008, 18:08.

Comment

Originally posted by melvin1981 View Post
                    klopt...en ik zou het ook niemand willen aanraden!!!
                    ik concentatie kampen kregen mensen (op het eind) maar 150kcal per dag...en die leefde ook nog lang door nadat ze bevrijd waren!!!
                    mar zoals ik al zei...ik wil het niemand aanraden!!!
                    heeft u daar een bron van..zou dat wel graag willen zien =)

Comment

Er is in ameerika een hele groep mensen die dat doen extreem weinig calorien eten en dan over de 100 worden, was laatst op tv ik kan alleen effe niks vinden erover op het net.)ook niet zon zin om te zoeken)

Comment

ik zal ff zoeken...maar is iets wat ik vroeger al eens heb geleerd...weet niet meer psies waar,,,ik heb on nodig veel info over de 2e wereld oorlog opgedaan...(opa had niets beters te doen)

Comment

Er is in ameerika een hele groep mensen die dat doen extreem weinig calorien eten en dan over de 100 worden, was laatst op tv ik kan alleen effe niks vinden erover op het net.)ook niet zon zin om te zoeken)

hoe meer je eet hoe meer je verbrand...dus hoe sneller je cel deling...dus hoe sneller ze uitgedeeld zijn!!!dus hoe minder eten .....alles moet natuurlijk wel blijven werken...
                          Last edited by melvin1981; 05-07-2008, 19:45.

Comment

Welkom!!

Comment

van 150kcal helaas nog niet...
                              maar ...

het Fort van Breendonk (concentratiekamp) - Het Levens Forum

hier staat dat ze tussen de 500kcal en 600kcal kregen...geloof me...er bestaan berichtgevingen dat ze aan het eind nog minder kregen!!!

boven die foto met die hond die iemand in z'n arm bijt!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X