hee hallo allemaal......
zal me even voorstellen;ik ben feel!
zat zomaar even rond te surfen langs een paar bb sites en gebruik eigenlijk voor het eerst sinds tyden de zoekcomputer en daar kwam deze site uit rollen.
erg leuk om een nederlandse site tegen te komen die er mooi uitziet en zo te zien een hoop mensen huisvest met dezelfde interesse als ik.
zat voorheen veel op anabolicextreme.com en getbig messageboards.
heb sinds kort weer internetaansluiting dus zal regelmatig voorbij surfen.
zal in het kort mijn stats geven...
ik ben 29... 2 meter lang en op het moment 115 kilo.
ik train ongeveer 5 jaar waarvan de laatste anderhalf jaar serieus.
schema
ma tot vrij 2x per dag sóchtends een uur cardio en sávonds ongeveer 3 kwartier a een uur gewichten.zaterdag alleen een uurtje cardio en zondag rust.
ik moet dit idiote schema wel doen aangezien ik een vetpercentage heb van 18%.
het was anderhalf jaar geleden over de 30% bij een gewicht van 148 kilo dus ik heb wel wat vooruitgang geboekt.
was wel erg breed maar nog veel dikker dus je kan je wel voorstellen dat dat niet echt opschoot.
wil nu dus eerst naar een acceptabel vetpercentage voordat ik weer ga bulken met de nodige brandstof.
hoop dat ik deel uit kan maken van een leuke club mensen die gewoon zin hebben om hun gedachten te delen met gelijkgestemden.
zal me even voorstellen;ik ben feel!
zat zomaar even rond te surfen langs een paar bb sites en gebruik eigenlijk voor het eerst sinds tyden de zoekcomputer en daar kwam deze site uit rollen.
erg leuk om een nederlandse site tegen te komen die er mooi uitziet en zo te zien een hoop mensen huisvest met dezelfde interesse als ik.
zat voorheen veel op anabolicextreme.com en getbig messageboards.
heb sinds kort weer internetaansluiting dus zal regelmatig voorbij surfen.
zal in het kort mijn stats geven...
ik ben 29... 2 meter lang en op het moment 115 kilo.
ik train ongeveer 5 jaar waarvan de laatste anderhalf jaar serieus.
schema
ma tot vrij 2x per dag sóchtends een uur cardio en sávonds ongeveer 3 kwartier a een uur gewichten.zaterdag alleen een uurtje cardio en zondag rust.
ik moet dit idiote schema wel doen aangezien ik een vetpercentage heb van 18%.
het was anderhalf jaar geleden over de 30% bij een gewicht van 148 kilo dus ik heb wel wat vooruitgang geboekt.
was wel erg breed maar nog veel dikker dus je kan je wel voorstellen dat dat niet echt opschoot.
wil nu dus eerst naar een acceptabel vetpercentage voordat ik weer ga bulken met de nodige brandstof.
hoop dat ik deel uit kan maken van een leuke club mensen die gewoon zin hebben om hun gedachten te delen met gelijkgestemden.
Comment