Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wel ik ga wat meer cal en prot. proberen naar binnen te spelen maar ben nog aant uit zoeken welke voeding wel en welke niet ik wil eigenlijk bij komen want ik heb een veel te snelle stofwisseling , ben namelijk 1m74 en weeg 55kg heeeel licht gespierd dus verder heb ik opgevangen dat creatine en prot. shakes daarbij een beetje zouden kunnen helpen , dus als iemand suggesties heeft.... alvast bedankt
wel ik ga wat meer cal en prot. proberen naar binnen te spelen maar ben nog aant uit zoeken welke voeding wel en welke niet ik wil eigenlijk bij komen want ik heb een veel te snelle stofwisseling , ben namelijk 1m74 en weeg 55kg heeeel licht gespierd dus verder heb ik opgevangen dat creatine en prot. shakes daarbij een beetje zouden kunnen helpen , dus als iemand suggesties heeft.... alvast bedankt
Suggestie: Eerst je voeding op orde, dan pas gaan denken aan supplementen.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment