hallo iedereen,
Ik ben Roy van der Staal ben 19 jaar en woon in Zaamslag (Zeeland)
Beetje over mijzelf,
Ik houd erg veel van auto's het liefst golfjes etc.
Mijn sport is voetbal dat ik op een redelijk niveau beoefen train 2x per week en zaterdag wedstrijd.
De voetbal is nu even klaar dus ik wou graag overstappen naar een nieuwe uitdaging en sport ---> fitness
Ik ben sinds kort begonnen met fitness(lees 3 weken).
Het gaat me tot nu toe goed af ik train 5/6 x per week ongeveer 75 minuten.
Na elke training drink ik een kleine shake kracht/herstel smaak cocos
Ben sinds 2 dagen ook begonnen met creatine een theelepen half uur voor finess en half uur erna.
Rustdagen zie tijdens ontbijt en avondeten
Drink ongeveer 3 liter water per dag alleen mijn eetpatroon is nog niet echt goed Ben ermee aan het werk gaat steeds beter.
Ik ben ongeveer 180 cm en 68 kg met een vetpercentage van 14%
Mijn doel is om niet enorm te worden maar wel al mijn spieren duidelijk aanwezig. (hopelijk is dit mogelijk) en slank te blijven.
Heren/Dames Dit ben ik!
Ik ben Roy van der Staal ben 19 jaar en woon in Zaamslag (Zeeland)
Beetje over mijzelf,
Ik houd erg veel van auto's het liefst golfjes etc.
Mijn sport is voetbal dat ik op een redelijk niveau beoefen train 2x per week en zaterdag wedstrijd.
De voetbal is nu even klaar dus ik wou graag overstappen naar een nieuwe uitdaging en sport ---> fitness
Ik ben sinds kort begonnen met fitness(lees 3 weken).
Het gaat me tot nu toe goed af ik train 5/6 x per week ongeveer 75 minuten.
Na elke training drink ik een kleine shake kracht/herstel smaak cocos
Ben sinds 2 dagen ook begonnen met creatine een theelepen half uur voor finess en half uur erna.
Rustdagen zie tijdens ontbijt en avondeten
Drink ongeveer 3 liter water per dag alleen mijn eetpatroon is nog niet echt goed Ben ermee aan het werk gaat steeds beter.
Ik ben ongeveer 180 cm en 68 kg met een vetpercentage van 14%
Mijn doel is om niet enorm te worden maar wel al mijn spieren duidelijk aanwezig. (hopelijk is dit mogelijk) en slank te blijven.
Heren/Dames Dit ben ik!
Comment