Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Welkom hoor.
Ik ben ook een vrouwtje van 46 en train 2a3 keer per week. Niet serieus BB maar toch met gewichten wil strak blijven LOL .
Ik vind het leuk als hier wat meer vrouwen komen want dat is toch iets anders dan de training voor de mannen he
Groetjes Whoopi
Citaat[/b] (WHOOPI @ Mei. 18 2005,09:30)]
Welkom hoor.
Ik ben ook een vrouwtje van 46 en train 2a3 keer per week. Niet serieus BB maar toch met gewichten wil strak blijven LOL .
Ik vind het leuk als hier wat meer vrouwen komen want dat is toch iets anders dan de training voor de mannen he
Groetjes Whoopi
Maak even een eigen topic aan om je voor te stellen als je wilt Whoopy, dan blijft het wat overzichtelijker.
Jongens schei uit met dit topic het is een topic uit 2003 dat iemand een beetje onhandig omhoog heeft gekickt. Je hoeft niet iemand welkom te heten die nog nooit gepost heeft sinds ik lid ben gok ik zo.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment