eiweissshake komt eraan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ revius

haha dat had ik al verwacht, geef mn best

@ misterfit

wie weet misschien hebben we al eens met elkaar gesproken. ben je er toevallig bij hyves ?

groetjes Timo

Comment

Originally posted by eiweissshake View Post
      @ revius

@ misterfit

wie weet misschien hebben we al eens met elkaar gesproken. ben je er toevallig bij hyves ?

groetjes Timo
      Enige duitser die ooit iets tegen me zei, zei "oh du hast da aber ein paar Ochsen". Waarop ik zei "ach ist doch nur 32 Kilo" Dus als jij dat niet was, dan heb ik je nooit gesproken.

Ja ik heb hyves ja. Geweldig dat nederlands duits (ik ben zelf nederlands (moeder is in duitsland geboren), maar heb als kind ook veel duits gehoord, dus soms maak ik ook typisch duitse constructies, vooral bij de passiv met "worden" waar men geen "worden" hoort te zeggen/schrijven in het nederlands.)

Comment

@ revius

Nee nee, niet letterlijk "ich gebe mein Beste" vertalen

Comment

* Bestes (moet ik het natuurlijk wel zelf goed schrijven )

Comment

zo heb je het altijd wel in een andere taal als ik engels/duits of andere taal typ kloppen de zinnen ook niet helemaal omdat je gewoon te veel neer zet meestal dan.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              zo heb je het altijd wel in een andere taal als ik engels/duits of andere taal typ kloppen de zinnen ook niet helemaal omdat je gewoon te veel neer zet meestal dan.
              Vooral bij talen die veel op elkaar lijken, heb je de neiging om dingen letterlijk te vertalen. Is normaal, maar vond het wel grappig, echt typisch zo een vertaling.

Comment

Wilkommen of zeg ik het nou fout. Ben niet zo goed in duits XD

Comment

bedankt allemaal !

@ Pinada

ik train op het sport centrum tegenover van de radboud universiteit. Zit je er ook ergens ?

groetjes Timo

Nope, ik train dichter bij mijn huis in de buurt .
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

je scoort denk ik wel weer de meeste welkoms posts in je welkomstread sinds lange tijd. und viele spab auf dieses forum. damn mijn duits kan er nog mee door heb toevallig bij mistake eens een duits toetsenbord besteld. dus de toetsenbord woordjes ken ik inmiddels ook een beetje

Comment

Lol ik ben duits van afkomt maar sprek geen woord duits.
                      Welkom trouwens land broeder

Comment

welkom

Comment

@ Misterfit

oh nee, dan hebben we daadwerkelijk nog niet met elkaar gesproken. kan me niet herinneren zo iets te hebben gezegt loool . hoe heet je bij hyves ? mag ook via pm als je wilt. gezien heb ik je waarschijnlijk dan wel.

@ Crezi

met dubbel "L" , maar verder goed bedankt

@ Pinada

ik ken er maar 4 plaatsen waar je kunt trainen, maar USC is gewoon het goedkoopste, dat scheelt natuurlijk. Maar ik ging liever ergens anders trainen, het is er meestal veel te vol.

@ posseltje

oh het bleek alsof het hier altijd zo is, maar ja , in iedere geval leuk met al die welkoms posts. misschien heeft het iets daarme te maken dat ik hopelijk wel ben te verstaan maar het toch voor jullie wat grappig blijft lol

@ LittleMofo

geeft niet hoef je hier ook niet op het nederlandse forum kunnen hehehe

Comment

Ik vind je Nederlands zeer zeker begrijpelijk, maar ja foutjes maakt iedereen.
                            Als ik Duits ga schrijven haal je ook zo de fouten eruit.
                            Groeten

Comment

je spreekt beter nederlands dan onze huispool

Comment

Ik ben niet zo een active hyver. Maar mijn naam is: Pascal Krayenbrink. Maakt me verder niet uit hoor dat mensen weten wie ik ben, ben niet bang dat iemand me gaat vermoorden ofzo

Als je altijd gaat wanneer het druk is, dan ben je mij nog niet tegen gekomen, ik ga nooit s avonds (alleen in het weekend vind ik de avonden wel fijn)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X