deGlazenwasser stelt zicht voor...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deGlazenwasser stelt zicht voor...

Echt naam Martin.. 30 jaar en bezig met zijn 2e kuur.

Heb in 2008 een keer een kuur gedaan. En sinds 4 weken bezig met een 2e kuur bestaande uit, 4 wkn Naposim, 10 wkn Sustanon, 10wkn Boldenone en 12 wkn Winstrol.

Weeg nu 87 en toen ik aan de kuur begon 82,5. Ga morgen week 5 in.

Vragen of opmerking hoor ik graag. :-)

welkom, er heeft net een vogel op me raam gescheten, kan je even langs komen?
    Groeten

Comment

Tuurlijk, kan jij dan gelijk een prikkie doen?

Comment

eeehhhh nee, bedankt
        Groeten

Comment

welkom,
          suc6 wat is je doel met deze kuur?
          Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom Martin.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Heren, kijk even naar z'n aantal posts.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                welkom,
                suc6 wat is je doel met deze kuur?
                Groter en droger te worden.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Heren, kijk even naar z'n aantal posts.
                Ja gaat er iets niet goed dan?

Comment

Originally posted by DeGlazenwasser View Post
                  Groter en droger te worden.

Ja gaat er iets niet goed dan?
                  Niet echt bro, lees de regels eventjes dan zul je het begrijpen.

Comment

Ik had de regels al gelezen, maar ik vraag niks over een kuur. Ik stel mezelf voor en vertel wat ik doe. Niks meer en niks minder.

Is dit toch niet in orde dan hoor ik het wel.

Comment

Ik had de regels al gelezen, maar ik vraag niks over een kuur. Ik stel mezelf voor en vertel wat ik doe. Niks meer en niks minder.

Is dit toch niet in orde dan hoor ik het wel.
                      Denk niet dat dat is toegestaan vooral niet in de topic waar jij het in plaatst.

Comment

Maarja, alleen vertellen dat ik Martin heet en 30 jaar ben heb je ook niet veel aan toch?!

Comment

Maarja, alleen vertellen dat ik Martin heet en 30 jaar ben heb je ook niet veel aan toch?!
                          Regels zijn regels bro, ik kan daar ook niets aan veranderen.
                          Je kunt iets meer over jezelf vertellen en hoe je training is bijvoorbeeld.
                          Je hebt de mazzel dat er geen Moderator in de buurt is want die had jou direct gewaarschuwd.
                          Je hoort in de goede topic te plaatsen en je mag dat pas na 10 posts.

Comment

Je mag inderdaad geen vragen stellen over doping onder de 10 posts. Zou niet weten waarom je niet mag zeggen dat je gekuurd hebt of dat aan het doen bent. Denk niet dat de moderators al te streng met je zullen zijn, mocht het toch niet mogen, je hebt immers de regels gelezen (en dat doen er niet veel)

Comment

Welkom!

Inderdaad goed om te zien dat je de regels daadwerkelijk hebt gelezen en er ook nog wat van lijkt onthouden te hebben, denk dat je dan bij de pak hem beet 2% zit die dat uit zichzelf doet .

Vertellen dat je gekuurd hebt/ aan het kuren bent, oké. Hele discussies houden/initiëren daarover buiten de daarvoor bedoelde subsectie, nee.

In dit geval: Ik vind de laatste zin over vragen of opmerking dubieus, omdat dat lijkt alsof je vraagt om opmerkingen over je kuur, maar soit, ga er verder geen punt van maken.

Dat gezegd hebbende kan iedereen nu weer fijn verder gaan met je welkom te heten .
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X