MissGeek stelt zich voor!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

welkom

Comment

Originally posted by Checree View Post
      Welkom, mijn vraag is: Een bewuste vegetariër, Waarom?
      Iedereen bedankt

En ik ben vegetarier geworden omdat ik simpelweg tegen de bio-industrie ben. Ik denk dat als er minder vlees gegeten wordt de wereld er een stuk beter uit zou zien. De dieren in de bio-industrie worden voornamelijk gevoed met soja. Dit moet van plantages komen uit Brazilie. Er wordt daar veel bos voor gekapt. Als dieren op een andere manier worden geslacht, en dat is op natuurlijke biologische wijze (koetjes op de wei, kippen in een groot hok enz.) dan hoeven ze niet zoveel soja meer te eten waardoor mensen uit armere landen weer gevoed kunnen worden met de soja van de plantages.

Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg. Ik weet dat niet iedereen er mee eens is, maar ik heb het even snel opgeschreven. Als je meer zou willen weten kan je me een berichtje sturen.

Comment

Originally posted by Checree View Post
        Welkom, mijn vraag is: Een bewuste vegetariër, Waarom?
        Iedereen bedankt

En ik ben vegetariër geworden omdat ik simpelweg tegen de bio-industrie ben. Ik denk dat als er minder vlees gegeten wordt, de wereld er een stuk beter uit zou zien. De dieren in de bio-industrie worden voornamelijk gevoed met soja. Dit moet van plantages komen uit Brazilie. Er wordt daar veel bos voor gekapt. Als dieren op een andere manier worden geslacht, en dat is op natuurlijke biologische wijze (koetjes op de wei, kippen in een groot hok enz.) dan hoeven ze niet zoveel soja meer te eten waardoor mensen uit armere landen weer gevoed kunnen worden met de soja van de plantages. En zo zijn er nog wel meer redenen. Ik denk dat je als vegetariër niet zoveel invloed hebt op de korte termijn, maar wel op de lange. En het voelt uiteindelijk heel goed voor mezelf om echt iets te doen waar ik achter sta.

Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg. Ik weet dat niet iedereen er mee eens is, maar ik heb het even snel opgeschreven. Als je meer zou willen weten kan je me een berichtje sturen.

Comment

Welkom suzanne veel plezier op het forum!
          Mind is everything.

Comment

welkom en suc6
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by roelinho View Post
              Hahaha, Roelinho toch..

Originally posted by MissGeek View Post
              Iedereen bedankt

En ik ben vegetarier geworden omdat ik simpelweg tegen de bio-industrie ben. Ik denk dat als er minder vlees gegeten wordt de wereld er een stuk beter uit zou zien. De dieren in de bio-industrie worden voornamelijk gevoed met soja. Dit moet van plantages komen uit Brazilie. Er wordt daar veel bos voor gekapt. Als dieren op een andere manier worden geslacht, en dat is op natuurlijke biologische wijze (koetjes op de wei, kippen in een groot hok enz.) dan hoeven ze niet zoveel soja meer te eten waardoor mensen uit armere landen weer gevoed kunnen worden met de soja van de plantages.

Ik eet vlees, omdat ik die die dieren een leven gun. Je kan mij niet vertellen dat een boer als hobby 60 kippen gaat fokken.

Comment

Jippie nog een vegetariër! Welkom

Comment

Danjulliewel

Comment

Welkom.

Ik ben een fanatieke carnivoor:P
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Welkom.

Ik ben een fanatieke carnivoor:P
                      Hier nog een

Ontopic:

Welkom
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

welkom

Comment

Welkom.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

@Roelinho: ROFL!
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik ben een omnivoor!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X