Inderdaad, want dit schema is niks . Niks aantrekken van de mensen die zeggen ''je bent hier nog niet oud genoeg voor'' etc, als je de oefeningen correct uitvoert is er niks aan de hand!
Korneel
Collapse
X
-
Ja, want dat gezever van 'je groeit daar niet meer van' heb ik ook al een eindje mogen aanhoren ;p
Nuja, ik trek me er niets meer van aan.
Enkel ben ik wat teleurgesteld in de veranderingen. Na 9 maanden had ik wel enigzins verandering verwacht in mijn armen, maar nu zie ik eigenlijk geen ruk verschil als ik ze niet opspan.
Maar ik weet hoelang het kan duren vooraleer je het resultaat hebt dat je wil, dus ga ik gewoon door1.77/ 63kg
Comment
-
Originally posted by Korneel View PostMaar ik weet hoelang het kan duren vooraleer je het resultaat hebt dat je wil, dus ga ik gewoon door
Het kan trouwens onder andere aan je voeding liggen. Post je schema anders even als je die al hebt.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Nog eens merci iedereen.
En een voedingsschema heb ik niet...
Maar aangezien ik 's ochtends toch wel 4 boterhammen met choco eet zal dat misschien wel een probleem vormen. Ik heb dus ook enkel 3 eetmomenten per dag :s
Dus van een voedingsschema is er nog geen sprake, maar ik wil daar gerust verandering in brengen.1.77/ 63kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment