Nieuw lid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw lid

Hallo mede forum genoten,

ik ben Robin uit Zwolle en ben hier nieuw op dit forum.
    ik heb een eigen supplementen internet winkel voor de krachtsport/fitness.
    daarmee ga ik binnenkort uitbreiden waarbij ik ook fitness apparatuur ga verkopen.

dit forum spreekt mij erg veel aan omdat het veel via google naar bovenkomt, en dacht 'ik laat mij ook inschrijven' hier valt namenlijk altijd wat te leren.

vriedelijke groet,
    Robin

Welkom.
    You think BIG
    You get BIG

Comment

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Welkom!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

even een korte vraag: ik heb een afbeelding geupload die kleiner is dan 64kb.. maar ik zie hem nog niet.

weet iemand hoelang het duurt voordat mijn afbeelding in het scherm komt??

alvast bedankt!

Comment

Check even of je wel het juiste type hebt geupload, er is namelijk een schermafbeelding en een profielafbeelding.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Check even of je wel het juiste type hebt geupload, er is namelijk een schermafbeelding en een profielafbeelding.

Vriendelijk bedankt hiervoor.

Comment

ook welkom!

Comment

Welkom en veel verkoop plezier op het forum
                  Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

laat dat verkoop maar achter wegen heb net even zitten kijken maarre duur shoppie!

Comment

Welkom!
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Ook welkom

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
                          laat dat verkoop maar achter wegen heb net even zitten kijken maarre duur shoppie!

Heb zelf nog niet gekeken maar persoonlijk liever par euro meer betalen en goed spul hebben dan voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en nat worden
                          Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Dat ben ik helemaal met je eens maar je gaat toch niet voor precies hetzelfde product veel meer betalen dan nodig is neem ik aan?

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
                              Dat ben ik helemaal met je eens maar je gaat toch niet voor precies hetzelfde product veel meer betalen dan nodig is neem ik aan?

Heb net de prijzen aangepast..
                              ik ga straks in de loop der maanden uitbreiden zodat ik ook fitness apparatuur er komen ook steeds meer artikelen bij.
                              in de loop der maanden is mijn planning om ook fitness apparatuur te gaan verkopen op de website, maar dan ook tegen zeer lage tarieven.

omdat ik een baan heb, en dit erbij doe omdat ik in het verleden zelf 30 kg afgevallen ben in 5 maand tijd, vind ik het persoonlijk leuk om mensen te helpen.

De prijzen in de shop heb ik ook net aangepast, om de concurentie voor te blijven zover dat mogenlijk is.

Vriendelijke groet,
                              Robin
                              Last edited by healthenfitness; 14-05-2010, 18:08.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X