voorstelling

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorstelling

hey allemaal,
    ben laurens 27jaar uit grobbendonk , heb van men 20 tot men 26 aan muay-thai gedaan dus veel in de fitness gezeten , maar dat was dan vooral voor uithouding , nu ja ik mag niet klagen over men lichaamsbouw maar ik had toch graag wat meer spiermassa , gewicht nu is 83kg ben 1m83 bf is 19% ,
    nu heb ik rond men 20 ste al wel eens gekuurd ,was toen nog jong en onbezonne , kuur was , testo , deca ,nandrolone,winstrol , dinabol, heb dat z'on 5weken gedaan zonder nakuren , zware side effects gehad , veel puisten ,dikke waterkop , en verhard spierweefsel achter de tepels met als gevolg operatie ,zeer prikkelbaar en enorm geil, ben toen ook z'on 13kg bijgekomen,had totaal geen voedingsschema dus dat was niet goed.
    kan er iemand mij helpen met het opstellen van een beginners kuur
    had graag z'on 5-8kg bijgekomen en wat droger gestaan.
    alvast bedankt
    greetz

En nu?
    Je traint nu wel goed, je hebt een goed voedingsschema? Verder kan ik je niet helpen met de AS adviezen, die laat ik liever aan meer ervaren BN'ers over.
    Succes

Comment

wachten met AAS, je bent beginner dus heb je hetzelfde kickstart effect als met AAS. Het zijn geen snoepjes, er gaat veel ervaring en voorbereiding te pas. Jij kan nog met gemak groeien door een goed voedingsschema op te stellen. Lees de sticky's van voeding, maak een voedingsschema en post deze dan, we zullen kijken of die goed is. veel succes!
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

operaties zelfs! en nu weer?! pfoe, je hebt haast in het leven ouwe!
        Ssssmoking

Comment

Niet altijd gelijk naar een kuur grijpen, begin eerst eens fatsoenlijk te trainen en te eten...
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Welkom, begin met degelijk te trainen en voedingschema te handteren...
            as zijn dan zorgen voor later.
            succes
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom

Comment

welkom en veel plezier op het forum.
                Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Lees eerst de regels.
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X