Ook nieuw :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ersschema.html

maakt het wat gemakkelijker
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by wyborowa View Post
      Zoals ik al zei ben ik een totale beginner (man overigens). Mijn doel is vooral conditie opbouwen en sterker worden. Ik weeg 80 kilo, en ben 1m83 wat mijn vetpercentage is weet ik niet en maak ik me ook niet echt druk om. 2 maand geleden had ik vaak amper genoeg energie om de normale dingen in huis te doen, laat staan daar buiten. Mijn voornaamste doel is uit de wajong te komen.

Naar het FB schema ga ik zeker kijken. Overigens worden de benen natuurlijk voor een deel gecoverd door de cardioapparaten lijkt me (?)
      neen dat is een vergissing die vele maken, cardiotraining (lopen, fietsen, ...) verbeter je conditie, je traint niet de spieren om te groeien. Vele vergeten de benen te trainen ondanks dit toch 50% van het lichaam is, de hormonen die nog eens extra vrijkomen door het trainen van je benen is nog eens een voordeel voor je "massagroei".
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

je voeding moet zeker op orde zijn, dit is net zo belangrijk als de training, ik raad je aan om dit te lezen en een voedingsschema te maken.
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html

Comment

Misschien dat ik een klein beetje op een verkeerd forum ben, mijn excuses het was een van de eerste hits op zoek naar een fitnessforum
          Maar op zich is massagroei ook geen doel op zich voor me. (Overigens zijn mijn kuiten en bovenbenen wel aan het groeien merk ik, en mijn vrouw )

Het gaat er dus vooral om dat ik mijn spieren en conditie train zodat ze weer goed bruikbaar worden.

Comment

welkom

Comment

welcome amigo

Hopelijk ben je nog niet terug weg, want je zit zeker niet op een verkeerd forum.

We hoeven niet allemaal massamonsters te worden.

Anyway succes met het bereiken van je doelen en als je nog vragen hebt horen we het wel!

Grtz,

Bocca

Comment

welkom
                ik zou zeggen een fb schema met wat cardio

Comment

welkom!

Comment

Thx, nee ben nog niet weg hoor

Ik ga vooral lezen en de schema's bekijken en de bijbehorende oefeningen. Komt allemaal goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X