Een goeie avond

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een goeie avond

Op zun Brabants dan

Zal me ook ff voorstellen. B. Spies is de naam en 26 jaar oud. Lengte 1.78 en gewicht 71kg.

Sinds een maand of 4 aan het fitnessen geslagen. 4 dagen in de week krachttraining en 1 dag in de week cardio (klein buikje moet er toch vanaf!). Qua voeding ben ik veel beter (gezonder) gaan eten. En voel me er een stuk vitaler door.

Verschil zie ik nog niet echt merkbaar. Vind dat sowieso lastig om te oordelen. Anderen kunnen dat vaak beter zien dan jezelf. Tot en met de dag van vandaag gebruik ik voor en na het sporten een shakeje Pure Whey Protein Isolate van Powersupplements. Heerlijk spul, stuk beter dan van de BodyStore die ik eerst had.

Tijdens de training vandaag even met de instructeur gepraat over voeding. Hij heeft onlangs een kuurtje van 4 weken N.O.-Xplode AVPT, CELLMASS AVPT en Nitrix AVPT gedaan. Is hem erg goed bevallen: 3kg aangekomen (in massa) en hij vind dat het echt een merkbaar effect heeft. Dus ik denk dat ik het ook maar eens wil gaan proberen. Zo'n shakeje wat ik nu gebruik is natuurlijk mooi voor spierherstel, maar wil nu ook wel ff wat resultaat Zal er echt niet jaren lang mee door blijven gaan, hoef immers geen Arnoldus te worden. Maar wat sneller resultaat is natuurlijk altijd welkom.

Mijn doelstelling is geen bodybuilding of iets dergelijks. Ben altijd redelijk smal van postuur geweest en wil dat gewoon veranderen. Een wat vollere bouw, meer spiermassa en meer vorm in het lichaam. Werk ook niet met een 6 wekelijks schema ofzo. Hoor dat zoiets wel beter is, omdat je spieren zich aan een bepaalde oefening gaan wennen. Ik varieer gewoon de trainingen, waar ik op dat moment zin in heb. Wel train ik groepen apart: borst samen met triceps, rug (ook schouders en nek) samen met biceps. Benen en buik doe ik tussentijds (buik sowieso elke training). Het zal ongetwijfeld effectiever kunnen met een trainingsschema, alleen op deze manier houd ik het ook leuk voor mezelf. Ik train alleen (wat sowieso al lastiger is om het leuk te houden) dus dan is variatie voor mij de oplossing. Als mensen daar een andere mening/kijk op hebben: laat het met vooral weten!

Ben nog heel erg zoekende naar wat voor mij werkt, zowel qua eten als supplementen als oefeningen. Tips zijn altijd welkom.

Zal zo nu en dan hier op het forum wat bij-lezen. Vooral om te kijken wat voor mij kan/zal werken. Bijv. het heeft natuurlijk geen zin als ik een kuur van 4 weken voor 110 euro ga doen als het niet goed werkt op de manier hoe ik train (zonder schema). Daar moet ik nog veel over lezen en leren.

Gegroet en goeie avond!

Welkom, valt hier precies te leren wat je zoekt.
    enem... als je een kuurtje noemt denken de meeste aan A.S en niet aan No producten zoals no explode
    Calisthenics / Street workout

Comment

welkom,

ik denk dat je de stickies hier goed moet lezen en daarmee proberen een training en voedings schema op te stellen, als je dit een tijdje hebt gevolgd kan je gaan kijken naar wat andere suplementen het is niet echt nodig als je voeding en training niet helemaal op orde is maar je moet natuurlijk zelf doet wat je het beste lijkt

Comment

Hey B.
        welkom.

de whey shake daar heb je voorlopig zat aan, die andere producten werken nu nog te weinig voor je, sorry maar het is zo.
        Op alleen na de training een goede shake en na 6 maandjes langzaam aan misschien wat creatine zal je al gains maken het eerste jaar van zomaar 10kilo.
        Wel op voorwaarde dat je goed eet en ook voldoende rust en herstel krijgt.

Dus hoeveel meerwaarde zullen die extra supps dan brengen voor je......

anyway, succes man.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

welkom,
          veel plezier op het form,

Comment

Thx voor alle reacties. Nuttige info

Comment

Welkom!
              Mind is everything.

Comment

Good evening and welcome !

Comment

Ik meen te herhinneren dat je van KRACHTTRAINING niet echt volume,massa creert om zo je lichaam voller te maken... dan moet je massa training doen ...nogmaals dat dacht ik mij ter herhinneren :P

Comment

Welkom !
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Welkom

Comment

welkom

Comment

Welkom
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

vooral de stickies! welkom....
                            onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Welkom..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X