Even voorstellen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen...

Beste iedereen,

Mijn naam wil ik hier niet kwijt, maar ik kan wel iets over mezelf vertellen. Ik ben 34 jaar, 2m lang en 91 kg. Ik ben nu weer ongeveer twee maanden aan het sporten na ruim anderhalf jaar stil gezeten te hebben. (Te druk met andere zaken). Daarvóór heb ik ongeveer 3 jaar gesport. Niet zonder resultaat, maar dit keer wil ik het wat steviger aanpakken.

Ik ben (gelukkig) lang, wat ervoor zorgt dat ik niet erg dik ben. Ik heb alleen een irritant randje vet rondom mijn middel wat ik in de komende maanden aan wil gaan pakken. Dit forum helpt!! Ben er onlangs lid van geworden en heb al heel wat tips gezien waar ik wat aan heb.

Mijn doel voor de komende periode is om weer wat lekkerder in mijn vel te komen zitten. Ik hoef helemaal niet zo groot opgepompt te worden. Gewoon... lekker bezig zijn en kalmpjes aan groeien.
    Wat ik wèl belangrijk vind, is dat ik de komende periode mijn vetpercentage terug ga brengen. Momenteel ongeveer 18%. Het is mijn doel om in een jaar tijd terug te gaan naar ongeveer 11%.

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X