Hij die mee zal lijden, groet u!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hij die mee zal lijden, groet u!

Hi

Ik ben Christian, bijna 30 en sinds een klein jaar ga ik 3x per week fitnessen. Voorheen deed ik enkel cardio (3x lopen - gem. 10km/keer) maar dit bouwde ik lichtjes af om meer tijd vrij te maken voor te fitnessen. Mijn doel: eerst en vooral blijft mijn basisprincipe 'een gezonde geest in een gezond lichaam'. Verder wens ik wat massa te kweken, kracht te winnen en afgelijnder lichaam te krijgen. Ik besef dat dit een hele poos kan duren.

Nu ben ik reeds een klein jaar aan het fitnessen en ik won een kleine 6 kilo aan massa (uiteraard niet enkel aan spiermassa ). Ik ken stilaan de reactie van mijn lichaam op bepaalde oefenschema's en wil dit alles nu wat efficiënter aanpakken. Ik ben de laatste 3 maanden pas écht begonnen met een fitnessschema om beter te trainen, ook rust ik veel vaker. Zoals velen maakte ik de fout te vaak te trainen en de oefeningen verkeerd uit te voeren. Maar nogmaals; stilaan kan ik mijn weg in de fitnesszaal vinden en komt er zowel een gezonde regelmaat alsook ervaring bij.

Het zwakke punt: voeding - hier verdiep ik me momenteel in, via dit Forum.

Dus...alle tips zijn welkom ! Bedankt op voorhand...

Greetz

Christian

Welkom Christian,
    Wat zijn je stats nu denk hierbij aan lengte, gewicht & vet%
    Calisthenics / Street workout

Comment

welkom
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Wij die met u mee lijden, groeten u. Haha zeker strakke titel voor een topic . Welkom en succes met je doelen!
        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          Welkom Christian,
          Wat zijn je stats nu denk hierbij aan lengte, gewicht & vet%
          Thanks

Ik ben 1m83 groot, weeg nu 75.5Kg en mijn vetpercentage (bij laatste meting een dikke maand geleden) was bijna 12%.

Graag wil ik naar de 80 kg, een termijn er op plakken vindt ik moeilijk dus probeer ik (zoals eerder aangegeven) vooral mijn trainingskwaliteit op te drijven.
          Last edited by ChristianA; 21-10-2010, 12:36.

Comment

Originally posted by gleke View Post
            welkom
            Thanks

Comment

In eerste instantie toen ik alleen de titel las dacht ik dat t om een jehova-getuigen ging.

En de zomersticky zal je opweg helpen met je voeding
              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Wij die met u mee lijden, groeten u. Haha zeker strakke titel voor een topic . Welkom en succes met je doelen!

Nja, de zoveelste 'Effe voorstellen' leek me wat saai
                Mercie

Comment

Ben net iets kleiner (1m81) en weeg ongeveer evenveel (74kg)! Net hetzelfde doel! Op naar die 80 kg Veel succes ermee!!

Comment

Originally posted by Novice View Post
                    Ben net iets kleiner (1m81) en weeg ongeveer evenveel (74kg)! Net hetzelfde doel! Op naar die 80 kg Veel succes ermee!!
                    Gaat lukken!!! Zeker weten...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X