Hallo beste mensen, ik zal me even voorstellen. Ik ben tony 21 jaar 1.81 52 kilo. De reden datik hierop heb geregistreerd is dat ik actie wil ondernemen want ik leef ongelukkig. Mijn hele leven ben ik gepest omdat ik erg mager ben uiteindelijk ben ik zomaar gaan leven elke dag thuis en werk zitten te game en hangen met vrienden blowen etc, totdatik nu in de spiegel keek heb ik besloten keihard ervoor tegaan. Ik trainde al eerst maar loop der tijd ben ik het minder gaan doen voornamstelijke reden is dat ik niet durfde iedereen keek me aan en zei wat over mijn lichaam nu heb ik dat achter me gelaten. Nu vraag ik julie of julie mij kunnehelpen ik wil ook als een normaal mens leven. Ik ben gewoon hartstikke slap en heb geen een vet op me lichaam. Kunnen julie mij helpen met eet en train schemas.
ff voorstellen
Collapse
X
-
Allereerst welkom!
Waarschijnlijk ben je een undereater, iemand die problemen heeft met voldoende te eten om aan te komen. Het beste is een voedingschema opstellen, meer info hierover staat in de zomersticky. Verder een goed schema met veel compound (grote) oefeningen voor algemene massa.
Succes.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
-
Originally posted by reborn View PostDankje raad je mij ook supplementen aan. Zoja wat voor merken moet ik nemen
ik zal je voor 1 x op weg helpen
ga het onderstaande maar doen
bereken je behoefte op Voedingsbehoefte calculator!
probeer ergens ook eetmeter te downloaden
oja en lees ook dit is goed door Algemene informatie over voeding en schema's
Comment
-
fock die mensen die naar je kijken in the gym, iedereen is ergens begonnen ook de grote jongens waren ooit klein. In het begin moet je je daar gewoon overheen zetten (wat je al doet zoals ik lees, heel goed!) en na een tijdje zul je zien dat je zelf ook groter wordt. en dan kijk je zelf naar de beginners''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C