Ik ben extremesport,
Ik ben 20 jaar, meet 1m80 en weeg 75kg. 2 jaar geleden woog ik nog 127kg ik ben hard aan de slag gegaan en dit is wat ik nu heb bereikt Ik ben zeer tevreden nu.
Ik heb eigenlijk nog altijd een te hoog vetpercentage. De spiermassa is aanwezig maar ik wil nu droge spiermassa
Ik heb al het een en ander gelezen en weet dat het belangrijk is om op je voeding te letten en goed te rusten.
hieronder mijn voedingschema en mijn trainingschema (zit in de cut )
Mijn stats in het kort:
1,80
75,2Kg
14 a 15 % vet
Maandag: rug, schouders en buik 20 min cardio lopen, fietsen,…
Dinsdag: borst, triceps
Woensdag: kuiten en rug 20 min cardio
Donderdag: schouders, biceps en buik
Vrijdag: borst en rug 20 min cardio
Zaterdag: benen en buik
Zondag: rust
5.30 Ontbijt: 50gr proteinepoeder met 300ml jus d'orange en 50gr havermout in een shakebeker 2x OMEGA 3 capsule, ,1 x multivitaminen
7.30Maaltijd 2: 3 crackers met 150gr kipfilet + 1grapefruit
9.30 maaltijd 3: een bak ijsbergsla zonder dressing + gekookt ei
12.30 Maaltijd 4: 3 crackers met 150gr kipfilet of kalkoen ,tonijn
Maaltijd 5: NA de training: 50gr proteinepoeder met 25gr Vitargo 400ml water in een shakebeker
18.30 Maaltijd 6: Avondeten: 200gr vlees (kip , kalkoen, rund 200gr groente en 150gr rijst of pasta 2x OMEGA 3 , 1x vitamine c
21.20 Maaltijd 7: voor het slapen gaan, 500gr magere kwark met 25 gr (1 schep) proteinepoeder voor de smaak
ik volg dit voeding schema nu ongeveer 1.5 jaar en om de 3 maanden eet ik even op onderhoud om me stofwisseling een opdonder te geven en af en toe junken natuurlijk
suplimenten gebruik
synta 6
omega 3 caps
vitargo
cafeïne caps
multivitaminen
(die dikke op de foto ben ik niet zelf maar ik zach er ongeveer zo uit )
Mijn doel om drooggespierd te worden en later meer massa aantezetten
Alvast bedankt
Ik ben 20 jaar, meet 1m80 en weeg 75kg. 2 jaar geleden woog ik nog 127kg ik ben hard aan de slag gegaan en dit is wat ik nu heb bereikt Ik ben zeer tevreden nu.
Ik heb eigenlijk nog altijd een te hoog vetpercentage. De spiermassa is aanwezig maar ik wil nu droge spiermassa
Ik heb al het een en ander gelezen en weet dat het belangrijk is om op je voeding te letten en goed te rusten.
hieronder mijn voedingschema en mijn trainingschema (zit in de cut )
Mijn stats in het kort:
1,80
75,2Kg
14 a 15 % vet
Maandag: rug, schouders en buik 20 min cardio lopen, fietsen,…
Dinsdag: borst, triceps
Woensdag: kuiten en rug 20 min cardio
Donderdag: schouders, biceps en buik
Vrijdag: borst en rug 20 min cardio
Zaterdag: benen en buik
Zondag: rust
5.30 Ontbijt: 50gr proteinepoeder met 300ml jus d'orange en 50gr havermout in een shakebeker 2x OMEGA 3 capsule, ,1 x multivitaminen
7.30Maaltijd 2: 3 crackers met 150gr kipfilet + 1grapefruit
9.30 maaltijd 3: een bak ijsbergsla zonder dressing + gekookt ei
12.30 Maaltijd 4: 3 crackers met 150gr kipfilet of kalkoen ,tonijn
Maaltijd 5: NA de training: 50gr proteinepoeder met 25gr Vitargo 400ml water in een shakebeker
18.30 Maaltijd 6: Avondeten: 200gr vlees (kip , kalkoen, rund 200gr groente en 150gr rijst of pasta 2x OMEGA 3 , 1x vitamine c
21.20 Maaltijd 7: voor het slapen gaan, 500gr magere kwark met 25 gr (1 schep) proteinepoeder voor de smaak
ik volg dit voeding schema nu ongeveer 1.5 jaar en om de 3 maanden eet ik even op onderhoud om me stofwisseling een opdonder te geven en af en toe junken natuurlijk
suplimenten gebruik
synta 6
omega 3 caps
vitargo
cafeïne caps
multivitaminen
(die dikke op de foto ben ik niet zelf maar ik zach er ongeveer zo uit )
Mijn doel om drooggespierd te worden en later meer massa aantezetten
Alvast bedankt
Comment