hallo BB'rs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo BB'rs

hallo allemaal,

ik ben graham en ik train nu ruim 1.5 jaar en kijk eigenlijk al zolang mee op deze forum heb hier al veel geleerd en heb besloten maar te registreren want wil nog veel meer leren
    toen ik begon woog ik zo een 116 kg en had 26.3%bf tot 2 maanden geleden woog ik 92kg met 16.6%bf ben nu alleen weer wat zwaarder geworden want heb 2 maanden geleden peesontsteking opgelopen in me schouder dus ben weer lekker aan het aankomen haha mja weer geleerd van een fout. mijn doel is om wat droger te worden want vind mezelf nog wat te dik daarom doe ik na me krachttraining nog 20 min cardio vraag me alleen af of dat genoeg is of moet dat nog langer of anders?? me trainschema is gewoon in orde moet alleen nog wat aan me voeding doen maar daar ben ik mee bezig.
    heb hier en daar nog wat hulp nodig dus hoop dat allemaal te krijgen hier maar dat geloof ik wel.

thnx voor lezen en trainse allemaal!!
    groeten

Betreffende die cardio na de training, 20 minuten moet volstaan. Als je intensief (hiit) doet tenminste.

Verder succes met je doelen, je hebt al heel wat gewicht kwijt gespeeld, doe zo verder. Btw, hoe groot ben je dan met je 92 kg?
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

dat dacht ik ook wel jaa ik weet alleen niet wat (hiit) precies inhoud zou het wel willen weten..
      jaa heb al aardig wat voor mekaar gekregen ben er ook erg trots op
      oh sorry dacht dat ik dat er echt bij had gezet maar ieder geval ik ben 190cm

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
        Betreffende die cardio na de training, 20 minuten moet volstaan. Als je intensief (hiit) doet tenminste.

Verder succes met je doelen, je hebt al heel wat gewicht kwijt gespeeld, doe zo verder. Btw, hoe groot ben je dan met je 92 kg?
        minder eten, meer cardio

Comment

Welkom en succes; nette resultaten al behaald!

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
            minder eten, meer cardio
            ????? Wat een advies!

Comment

Originally posted by WK81 View Post
              ????? Wat een advies!
              Kort maar krachtig man ! Maar ff serieus dat is het, beter eten en meer sporten! TADAH! Als je er al een tijdje mee bezig bent kan ik je specifiekere informatie geven maar nu moet je gewoon van je luie reet af en beter eten/sporten.

Comment

Kort maar krachtig man ! Maar ff serieus dat is het, beter eten en meer sporten! TADAH! Als je er al een tijdje mee bezig bent kan ik je specifiekere informatie geven maar nu moet je gewoon van je luie reet af en beter eten/sporten.
                Beter eten is niet hetzelfde of minder eten

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                  Beter eten is niet hetzelfde of minder eten
                  Joh...

Comment

Joh...
                    oftewel je zegt 2 verschillende dingen.. wat bedoel je nou minder eten of beter eten? ik hoop voor je dat je beter eten bedoelde
                    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Joh...
                      Sorry

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...