VoorStellen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VoorStellen.

Hallo. ben 19 jaar en weeg 81 kg. vet persentage 9% Zit in de Bouw met 1 dag naar school. Dus zwaar leven

Ben op me 16e begonnen met fitness en was een licht mannetje, rond de 61/62 kg,11% vetpersentage, toen kwam ik op een sportschool terecht waar ik eerste half jaar alles op machines moest doen. om alle spieren te laten wennen. en toen deed ik hele lichaam 3x per week. Na dat half jaar mocht ik met losse gewichten beginnen. Maar met een slechte uitleg ging ik maar wild weg Trainen en zo zwaar mogelijk alles proberen te doen, zonder hoe ik wist de oefeningen goed uit te voeren. maar het vreemde is dat ik op me 17e, een jaar later op 73kg met 13% vetpersentage kwam. en ik begon Protiëne shakes te drinken. en toen ging ik met een Kameraad te trainen, toen trainden we 4x in de week Ma Borst/triceps, Di Rug biceps en donderdag borst/triceps , vrijdag rug biceps.
    Ik dacht hoe meer je traint hoe beter het is. heb toen nog nooit benen, en andere kleine spiergroepen getraint. maar na me 17e ben ik niet super gegroeit meer. en heb altijd super me best gedaan. drink vrijwel nooit drank en snack nooit. heb al verschillende trainings schema's geprobeerd + creatine. maar het lukt gewoon niet ofzo.

sinds november nieuwe gym Hardcore gym
    sinds 5 maanden ben ik heel anders gaan trainen, Train nu 3x in de week.
    probeer ook schema's af te wisselen.

Ma Rug/Biceps/kuiten/buik
    wo Borst/Triceps/Trapezius
    Vr Benen/Schouders/buik

Ben opzich stuk gespierder geworden maar ik ga niet omhoog in gewicht en ik word niet zwaarder.

ik denk elke dag aan me voeding, krijg door de dag heen gigantisch veel eiwitten van Kip/kalkoen/shakes/Kwark zit zowiezo wel op de 190gram eiwitten en ik eet ook gemiddeld om de 2 uur.

6.30 ontbijt - brinta + shake
    9.30 ochten eten - 4 sneden brood met totaal 120 gram kip/kalkoen filet.
    12.30 middag eten - 4 sneden brood met totaal 120 gram kip/kalkoen filet.
    + 100 gram magere kwark of beetje van shakje
    15.00 uur - Shake of 400 gram kwark

18.00 uur - eten wat de pot schaft maar wel met veel vlees
    Zover heb ik me moeder al gekregen
    19:30 - Trainen

21 uur - Banaan + shake na de training

22.15 - Kwark

reacties zijn welkom, oja typ fouten zouden er wel in kunnen zitten. heb dit snel gemaakt. zit nu op school that's why.

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X