Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja geesten ofzo voel ik ook wel es,of wat het ook is.Maar ben een nuchter mens.Ach het is eerder raar als wij mensen de enige waren in een zo grote ruimte
Ufo's zie en voel je de aanwezigheid niet, niet dat ik geesten zie maar soms wel een aanwezig gevoel als ik in mijn slaapkamer s' avonds lig, niet dat dat dan geesten zijn, maar blijft weird.
Ik geloof niet in UFO of iets dergelijks, sorry maar als je denkt dat wij de enige zijn ben je net zo als de mensen die geloofde dat de aarde plat is. We hebben alleen nog de melkweg gezien en 9 planeten die op aarde lijken. Er zijn biljoenen zonnenstelsels, 100biljoen biljoen biljoen sterren en dus hebben we nog niet eens onze slaapkamer van het universum gezien.
Is dat niet gewoon een kogel van een alarmpistool?
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment